וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוניברסיטה העברית השעתה מרצה שטענה שישראל מבצעת רצח עם: "אמירותיה מעוותות"

עודכן לאחרונה: 19.4.2024 / 9:54

המרצה, פרופ' נדירה שלהוב-קבורקיאן, קראה לביטול הציונות, הטילה ספק באמיתות מקרי האונס ב-7 באוקטובר, ופרסמה עצומה שבה האשימה את ישראל בביצוע רצח עם בעזה. האוניברסיטה העברית: "התבטאויותיה לוקחות את חופש הביטוי והחופש האקדמי לקצה, עד כדי שיסוי והסתה"

בצעד חריג, האוניברסיטה העברית השעתה היום (שלישי) מהוראה מרצה בפקולטה למשפטים שהתבטאה נגד ישראל. זאת, לאחר שהמרצה, פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן, פרסמה עצומה שבה האשימה את ישראל בביצוע השמדת עם בעזה. באוניברסיטה כבר הציעו לה לעשות את תפקידה - אך היא לא עשתה זאת, והמשיכה להתבטא נגד ישראל. "התבטאויותיה לוקחות את חופש הביטוי והחופש האקדמי לקצה ועושות בו שימוש ציני עד כדי שיסוי והסתה", נכתב בהודעת האוניברסיטה העברית.

פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן, מומחית לקרימינולוגיה ולעבודה סוציאלית, פרסמה עצומה ברשת לפיה ישראל מבצעת השמדת עם בעזה, ובהתבטאות נוספת קראה לביטול הציונות והטילה ספק בקיומם של מעשי אונס ב-7 באוקטובר.

קמפוס הר הצופים. Creative Commons
קמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית/Creative Commons

מהאוניברסיטה העברית נמסר בתגובה: "האוניברסיטה העברית דוחה בשאט נפש את כלל אמירותיה המעוותות. האוניברסיטה העברית גאה בהיותה מוסד ישראלי, ציבורי וציוני. כבעבר, ראשי האוניברסיטה חוזרים על קריאתם לפרופ' למצוא לעצמה בית אקדמי אחר תואם את עמדותיה בשלב זה, ועל מנת לשמור על אקלים בטוח בקמפוס לטובת הסטודנטים והסטודנטיות שלנו - האוניברסיטה החליטה להשעותה מהוראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully