וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי אלזיאדנה, שבני משפחתו נחטפו, לנציג הפלסטיני באו"ם: "הם מוסלמים כמוך, למה נחטפו?"

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 13:01

השניים תועדו מדברים בין הדיונים במועצת הביטחון שהתקיימה בניו יורק, ובתחילה הנציג הפלסטיני נראה חסר מילים, אך לאחר מכן השיב לו קצרות והלך משם. הדיונים במועצת הביטחון נערכו בעקבות דוח שליחת מזכ"ל האו"ם לענייני אלימות מינית, שקבע כי אלה נעשו במהלך 7 באוקטובר

עלי זיאדנה שאחיו יוסף ודודו חמזה חטופים בשבי חמאס מתעמת עם השגריר הפלסטיני באו"ם, 12 במרץ 2024. רויטרס
עלי זיאדנה שאחיו יוסף ודודו חמזה חטופים בשבי חמאס מתעמת עם השגריר הפלסטיני באו"ם, 12 במרץ 2024/רויטרס

עלי אלזיאדנה, שבני משפחתו נחטפו ב-7 באוקטובר, התעמת אתמול (שני) עם השגריר הפלסטיני באו"ם בתום הדיון במועצת הביטחון. "הם מוסלמים כמוך, למה היקרים לי נחטפו?", הטיח בו. בתיעוד של השניים, נראה השגריר תחילה חסר מילים ולאחר מכן משיב לו והולך משם.

אלזיאדנה, שאחיו יוסף ואחיינו חמזה עדיין חטופים, היה בין נציגי משפחות החטופים שנשלחו לדיון אתמול במועצת הביטחון של האו"ם יחד עם שר החוץ ישראל כ"ץ. בדיון בניו יורק דנו בדוח של שליחת מזכ"ל לענייני אלימות מינית באזורי סכסוך, שקבע כי היו אירועי מקרי אונס ותקיפות מיניות נגד נשים ישראליות במהלך מתקפת ה-7 באוקטובר, כמו גם נגד חטופות ישראליות שנמצאות בשבי בעזה.

בישיבה במועצת הביטחון, אותה יזמו ארצות הברית, בריטניה וצרפת לבקשת ישראל, היתה למעשה הדיון הראשון מאז 7 באוקטובר שבמהלכו מתמקדת מועצת הביטחון של האו"ם בעיקר בהתקפה על ישראל ובפשעים שביצע חמאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully