וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד: ארה"ב חורגת מכל מערכת יחסים קוליגיאלית עם ישראל

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 10:58

ח"כ עמית הלוי תקף בריאיון ל-103FM את התנהלות הממשל האמריקני, עליו אמר כי הוא "מטיל סנקציות על אזרחים ודברים שלא היו מעולם". בנוסף התייחס להמשך הלחימה של ישראל בזירות השונות, ואמר כי מהלכיה אינם מובילים להכרעה אסטרטגית, ויש לשנות זאת "מהיסוד"

נתניהו בראיון לפוליטיקו: "רוב הישראלים תומכים במדיניות שאני מוביל"/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ח"כ מהליכוד עמית הלוי אמר היום (שלישי) כי "בתקופה האחרונה ארה"ב חורגת מכל מערכת יחסים קולגיאלית, אפילו הוגנת". עוד טען בריאיון ל-103FM כי ארצות הברית "מטילה סנקציות על אזרחים ודברים מהסוג הזה שלא היו מעולם".

בריאיון תקף הח"כ את התנהלות ישראל במלחמה. "התוכנית המבצעית לא מובילה להכרעה כרגע, היא חייבת לעבור שינוי מהיסוד, חייבת לעבור מכל מיני פשיטות להכרעה אסטרטגית, לשליטה מלאה במרחב".

עוד אמר, כי "צריך היה בשמונה באוקטובר, וגם היום לא מאוחר, לתפוס את פילדלפי, לחתוך את הרצועה לכמה חתיכות, זה אומר שאנחנו שולטים בסיוע, כל הסיוע דרכנו בלבד, שולטים במקורות האנרגיה כך שכל התת קרקע היה נעלם תוך חודש. כל הדברים האלו הם הישגים אסטרטגים שהיו יוצרים הכרעה מהירה. הרמטכ"ל לא מבין, הממשלה לצערי הרב ישראל נלחמת בקצה של הקלצ'ניקוב, לא בתשתיות הטרור ברצועת עזה. אי אפשר לנצח אוכלוסייה שברובה חמאס, האוכלוסייה מולידה את החמאס. כדי לנקות מרחב כזה, וכדי להוציא את זה, אי אפשר בפעולות טקטיות מהסוג הזה".

ח"כ עמית הלוי בדיון ועדת חוקה, 20 באוקטובר 2020. ערוץ כנסת, צילום מסך
עמית הלוי/צילום מסך, ערוץ כנסת

על ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר, כי הוא "נאבק בגבורה רבה בדבר אחד - שבזה אני מאוד מסכים איתו - בניסיונות של רבים, גם מבפנים ובעיקר מבחוץ, לכפות עלינו את סיום המלחמה שזו תבוסה מוחלטת, זה ניצחון מכריע של החמאס. הוא עומד במערכה בינלאומית עם לחצים בלתי מתקבלים על הדעת, לחזור לשישה באוקטובר, ואת הדבר הזה ראש הממשלה עומד בחזית, וזו חזית מאוד חשובה, ארה"ב בתקופה האחרונה חורגת מכל מערכת יחסים הוגנת ומטילה סנקציות על אזרחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully