וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארבעה חשודים נעצרו בלקייה לאחר ש"חגגו" ניצחון בבחירות המקומיות

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 23:23

פעילות נגד תופעות ירי ושימוש בנשק בלתי חוקי בישוב לקייה הוביל למעצר 4 חשודים בחשד למעורבותם באירועי ירי, ללא נפגעים, וזאת על רקע "חגיגות" סיום יום הבחירות לרשויות המקומיות בישוב. במהלך היממה האחרונה נעצרו 7 חשודים המעורבים באירועי הירי מתוך הישוב לקייה

פעילות מבצעית נגד שימוש בנשק בלתי חוקי בישוב לקייה/דוברות המשטרה

פעילות מבצעית של שוטרי המחוז הדרומי נגד תופעות ירי ושימוש בנשק בלתי חוקי בישוב לקייה הוביל למעצר 4 חשודים בחשד למעורבותם באירועי ירי, ללא נפגעים, וזאת על רקע "חגיגות" סיום יום הבחירות לרשויות המקומיות בישוב. במהלך היממה האחרונה נעצרו 7 חשודים המעורבים באירועי הירי מתוך הישוב לקייה.

שוטרי המחוז הדרומי במשטרת ישראל, ממשיכים לפעול בכל שעות היממה על מנת להבטיח את שלומם וביטחונם של האזרחים. בתוך כך מבצעים השוטרים פעילות אכיפה נחושה ולחימה בלתי מתפשרת נגד תופעות ירי והחזקת הנשק הבלתי חוקי, במטרה למנוע הסלמה של סכסוכים פליליים שונים במגזר הערבי ועל מנת לשמור על הציבור ובטחונו וזאת בהתאם למדיניות שקבע מפקד המחוז- ניצב אמיר כהן.

פעילות מבצעית נגד שימוש בנשק בלתי חוקי בישוב לקייה. דוברות משטרת ישראל
פעילות מבצעית נגד שימוש בנשק בלתי חוקי בישוב לקייה/דוברות משטרת ישראל

בהמשך לדיווחים שהתקבלו במשטרה על אירועי ירי שאירעו במהלך הלילה בישוב לקייה המשיכו כוחות משטרה של תחנת העיירות יס"מ נגב ולכיש, לוחמי יחידת יואב וזרוע דרומית של החטיבה לבט"פ במג"ב באיתור מעורבים החשודים בירי.

במהלך הלילה ושעות הבוקר פשטו הכוחות על מתחמי בתים ביישוב ועצרו 4 חשודים בחשד למעורבותם באירועי הירי הנובעים "מחגיגות" סיום יום הבחירות לרשויות המקומיות ביישוב.

במהלך היממה האחרונה נעצרו 7 חשודים המעורבים באירועי הירי ונתפסו אמל"ח ותחמושת ביישוב.

הפעילות היזומה של שוטרי המחוז הדרומי תימשך בכל מקום ובכל זמן שיידרש, תוך שימוש בכלל המערכים המבצעים הקיימים, וזאת על מנת לחזק את תחושת ביטחון התושבים באזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully