וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רחובות ישראל כזירת קרב: 10 בני אדם נרצחו בארבעת הימים האחרונים

הודיה הייתה אם לחמישה ונקלעה לחילופי אש בין עבריינים, סעיד היה איש ציבור מוכר בבאקה אל גרבייה ונורה בכניסה לעיר - לא הרחק מזירת הרצח של רסמי אבו מוך שנורה למוות יום קודם לכן. אלו רק חלק מקורבנות הפשיעה והאלימות שהתגברו בימים האחרונים

בווידאו:זירת מציאת גופה ליד בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

רחובות מדינת ישראל הפכו בימים האחרונים לזירת קרב מדממת, עם שורת אירועי אלימות שגבו את חייהם של עשרה בני אדם. נשים, גברים, יהודים, ערבים צעירים ומבוגרים, שהפכו לקורבנות של הפשיעה והאלימות בישראל. נדמה היה שהמלחמה בעזה תמתן את מגמת האלימות - אך הימים האחרונים הוכיחו שזו לא נסוגה.

מקרה הרצח הראשון התרחש מחוץ למועדון בדרך אלנבי בשכונת עיר תחתית שבחיפה - שם נורתה למוות בלילה שבין שישי לשבת האחרון הודיה גבאי. גבאי נקלעה לעימות בין עבריינים שהסתיים בירי מחוץ לבית העסק שבו בילתה שגבה את חייה.

המשטרה עצרה עד כה ארבעה חשודים במעורבות ברצח של גבאי. אחד מהם הוא מנהל העסק, תושב עכו בן 29, שככל הידוע היה מי שהזעיק את המשטרה. על פי החשד, מוקדם יותר הגיעו למקום מספר עבריינים המזוהים עם ארגון פשיעה בצפון כדי לסגור חשבון עם עבריינים אחרים.

זירת רצח של שני גברים, ערד, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
שורת אירועי אלימות ברחבי הארץ שגבתה את חייהם של 10 בני אדם. הזירה בערד/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

האחרון שבהם, אירע לפני זמן קצר ברחוב האדמו"ר האמצעי בלוד - שם אותר ברכב גבר כבן 50 ללא רוח חיים - עם פציעות ירי חודרות. הפרטים אודות אירוע הירי עוד טרם התבררו. צוות מד"א שהוזעק למקום איתר אותו ללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותו. עדי ראייה טוענים שראו פצוע נוסף שנמלט מהזירה.

כמו כן, מוקדם יותר, גבר בן 40 אותר ללא רוח חיים ברכב בחניון בית העלמין שבראשון לציון. צוות מד"א שהוזעק למקום, נאלץ לקבוע את מותו במקום. בעקבות הדיווח, כוחות רבים של המשטרה הגיעו לזירת האירוע - ומחקירה ראשונית מתחזק החשד לחיסול שהתבצע לפני מספר ימים על ידי גורמים בעולם התחתון.

זהותו של הקורבן טרם אומתה, אך מהסתכלות ראשונית עולה שמדובר בעבריין בכיר בארגון פשע. במסגרת החקירה, אנשי המחלקה לזיהוי פלילי החלו באיסוף ממצאים בזירה, אולם בשלב זה לא אותר כלי נשק במקום. החקירה מתמקדת בשלב זה בשתי שאלות מרכזיות - משך הזמן שעבר מאז שהמנוח איבד את חייו והאם הוא איבד אותם בזירה עצמה. התמונה עשויה להתבהר בזכות חוות דעת פתולוגית של המכון לרפואה משפטית וממצאי המז"פ מהזירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
המכונית בה נמצאה גופה ליד בית העלמין, ראשון לציון, 11 במרץ 2024. ארז הראל
בן 40 אותר ללא רוח חיים בחניון בית העלמין בראשון לציון, החשד: חיסול עבריין בכיר/ארז הראל

אירועי האלימות כאמור לא הסתכמו בכך, הבוקר המשטרה פרסמה כי אישה בת 48 נמצאה ללא רוח חיים אמש בבית של בן זוגה, כשעל גופה אותרו סימני אלימות. מלבדה, בדירה נכחו גם בן זוגה ואחיו שהובאו לחקירה - השניים נעצרו בסיומה בחשד למעורבות באירוע. בן הזוג הוא שהתקשר לכוחות ההצלה, שקבעו כאמור את מותה בדירה. ביחידה המרכזית של מחוז צפון במשטרה פתחו בחקירה.

ביומיים האחרונים אירעו שני מקרי רצח נוספים בבאקה אל-גרבייה וגבו את חייהם של שני בני אדם - סעיד קעדאן, בן 63, איש ציבור מוכר בעיר ורסמי אבו מוך, בן 49, שנורה בכביש 61, בכניסה לעיר - לא רחוק מזירת הרצח של קעדאן. בשני המקרים הקורבנות אותרו עם פצעי ירי וללא סימני חיים, וצוותי מד"א קבעו את מותם במקום. כמו כן, המשטרה פתחה בחקירת שני האירועים והדגישה כי הרקע פלילי.

צעיר נוסף נורה למוות אתמול ושני צעירים נוספים נפצעו - בהם אחד במצב קשה, בחילופי אש בירכא. הם קיבלו טיפול רפואי על ידי פרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום.

סעיד קעדאן. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
סעיד קעדאן, איש ציבור מוכר בן 63, נורה בבאקה אל-גרבייה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

אירוע אלימות נוסף התרחש גם בדרום הארץ שלשום - שני גברים, תושבי הפזורה בשנות ה-30 לחייהם, נורו למוות בתחנת דלק סמוך לערד - בעת שישבו בבית קפה בכניסה לעיר. באירוע הירי, נפצע גבר נוסף באורח בינוני. על פי הדיווחים, השלושה נורו מרכב שחלף במקום וביצע ירי לעבר בית הקפה. במשטרה מסרו כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי. צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותם של שני הגברים בזירת הירי ופינה את הפצוע הנוסף, כשהוא בהכרה מלאה עם פציעות ירי, לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

כמו כן, פטין קזל, תושב מע'אר בן 33, נורה למוות שלשום בשעות הערב סמוך לכניסה ליישוב שבגליל בתחתון. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום איתר אותו במצב אנוש, עם פציעות ירי בגופו, ותוך ביצוע פעולות החייאה פינה אותו למרכז הרפואי צפון פוריה שבטבריה, שם נקבע מותו. במשטרה מסרו שגם הרקע לאירוע הזה הוא פלילי ופתחו בחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully