וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקיפה ב"לחם חביתה": שניים הואשמו שהכו את ויקי עזרא ושני בניו במסעדה בנתניה

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 12:32

על פי האישום, בין בנו של בעל מסעדת הכריכים לגבי חנני בן ה-29 התגלע ויכוח על חנייה ליד המסעדה המוכרת בנתניה - ואז האחרון שלף סכין ואיים: "צריך לחנך את הילד". ואכן - חנניה חזר עם חברו, עומרי מיוסט בן ה-26 - והשניים תקפו את בני משפחת עזרא באגרופים ומוט ברזל

בווידאו:תיעוד הגעת תוקפי בעלי לחם חביתה לזירה בנתניה/ללא

עומרי מיוסט בן ה-26 וגבי חנני בן ה-29 הואשמו היום (שני) שתקפו בשבוע שעבר את ויקי עזרא, בעל המסעדה "לחם חביתה" בנתניה, ואת שני בניו - בין כותלי חנות הכריכים ברחוב גיבורי ישראל 24 שבעיר.

על פי האישום, בין בנו של עזרא לחנני התגלע ויכוח על מקום חניה בקרבת מקום. במהלכו, שלף אותו נאשם סכין לעבר הבן תוך שהוא מאיים עליו כי יחזור ואף "הודיע" לאביו, עזרא, ש"צריך לחנך את הילד". שעות לאחר מכן, חנני, מלווה במיוסט, נכנסו למסעדה, תקפו את שני בניו של עזרא, והכו אותם באגרופים, מוט ברזל וסכין. בהמשך, אף תקפו את בעל המקום שניסה להפריד בין הצדדים.תקפו גם את עזרא עצמו - לאחר שניסה להפריד בין הצדדים.

שוטרים שהגיעו לזירת התקיפה ב"לחם חביתה", עצרו זמן קצר לאחר האירוע את מיוסט וחנני, וגם חשוד שלישי, שנגדו לא הוגשו אישומים. תחילה, כך נודע לוואלה!, עזרא ובנו חששו לשתף פעולה עם החוקרים, אך בהמשך הגישו תלונה נגד החשודים.

לחם חביתה. טיקטוק, צילום מסך
לחם חביתה/צילום מסך, טיקטוק
סכין ששימשה את תוקפי בעלי לחם חביתה בנתניה. דוברות משטרת ישראל
סכין ששימשה את תוקפי בעלי לחם חביתה בנתניה/דוברות משטרת ישראל
לום מברזל ששימש את תוקפי בעלי לחם חביתה בנתניה. דוברות משטרת ישראל
לום מברזל ששימש את תוקפי בעלי לחם חביתה בנתניה/דוברות משטרת ישראל

מעצרם של השניים הוארך מיום התקיפה - ועד להגשת כתב האישום היום. לשניםי מיוחסות עבירות של הפרעה לשוטר במילוי תפקידו, תקיפת סתם ע"י שניים או יותר. ולחנני מיוחסות גם החזקת אגרופן או סכין שלא כדין ואיומים. מטעם עורכי הדין ג'קי סגרון ומיכאל סיבוני שמייצגים את הנאשמים, נמסר בתגובה: "כתב האישום הוא כתב אישום אנמי, לאקוני ומנותק מהמציאות. את מה שיש לאמר ייאמר בבית המשפט".

ימים לאחר התקיפה, רימון הלם הושלך אל המסעדה המוכרת בנתניה. לא היו נפגעים באירוע. המשטרה, שהוזעקה למקום בעקבות דיווח על שמיעת פיצוץ, איתרה במקום את שרידי הרימון והעבירה אותם לבדיקת מעבדה. חוקרי המשטרה, שגבו עדויות מהנוכחים במקום, אספו תיעודים ממצלמות אבטחה של התקיפה המיוחסת לנאשמים.

"לחם חביתה" פרצה לתודעה הציבורית בקיץ האחרון בעקבות פזמון שנשא את שם המסעדה והפך ויראלי בטיקטוק. אנשים רבים העלו סרטונים של עצמם שרים את "לחם חביתה", בין אם בבית - ובין אם כשהם מגיעים לבקר במסעדה שהפכה בן לילה למפורסמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully