וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בנתניה: ימים אחרי התקיפה - רימון הושלך ל"לחם חביתה", אין נפגעים

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 15:58

המשטרה, שהוזעקה למקום בעקבות דיווח על שמיעת פיצוץ, איתרה במקום את שרידי הרימון והעבירה אותם לבדיקת מעבדה. החקירה נמשכת. בהמשך היום, ביהמ"ש בפתח תקווה ידון בהארכת מעצרם של שלושת החשודים שתקפו השבוע את בעל המקום, ויקי עזרא, ובנו, במוט ברזל

בווידאו: נערים הכו עם קסדה ודקרו עם מפתח/דוברות משטרת ישראל

ימים לאחר שבעלי "לחם חביתה" הותקף עם בנו - רימון הלם הושלך היום (חמישי) אל המסעדה המוכרת בנתניה. לא היו נפגעים באירוע. המשטרה, שהוזעקה למקום בעקבות דיווח על שמיעת פיצוץ, איתרה במקום את שרידי הרימון והעבירה אותם לבדיקת מעבדה. חקירת המקרה נמשכת.

בד בבד, בית המשפט השלום בפתח תקווה ידון היום בהארכת מעצרם של שלושת החשודים שתקפו בתחילת השבוע את ויקי עזרא, בעל המסעדה, עם בנו, באמצעות מוט ברזל. השלושה, עומרי מיוסט בן ה-26, רועי בונקר בן ה-37 וגבי חנני בן ה-29, נתפסו על ידי בלשים על חם, כשהם רעולי פנים ומכים באגרופים ובמוט ברזל את קורבנותיהם.

לחם חביתה. טיקטוק, צילום מסך
לחם חביתה/צילום מסך, טיקטוק

"זה קרה בגלל ויכוח שטותי על חניה בבוקר, אני עכשיו בסדר", מסר עזרא בעקבות התקיפה. "יש לי רק חבלה ביד. הייתי עם שני הבנים שלי במסעדה, בדיוק סגרנו את העסק כשזה קרה. לאנשים עלה השתן לראש".

נציג המשטרה ציין שעל פי החשד, שניים מהם הכו את בעל המקום ואת בנו, בעוד השלישי עמד מחוץ למסעדה ואבטח את האירוע. "מדובר בשלושה חשודים עם עבר פלילי עשיר גם בגין עבירות אלימות", אמר הנציג. "שלושתם נחקרו כאשר אחד החשודים מסר שעבר במקום והשניים האחרים שומרים על זכות השתיקה". לטענת המשטרה המניע לאירוע התקיפה הוא סכסוך אישי ונקודתי בין אחד החשודים לויקי עזרא.

"לחם חביתה" פרצה לתודעה הציבורית בקיץ האחרון בעקבות פזמון שנשא את שם המסעדה והפך ויראלי בטיקטוק. אנשים רבים העלו סרטונים של עצמם שרים את "לחם חביתה", בין אם בבית - ובין אם כשהם מגיעים לבקר במסעדה שהפכה בן לילה למפורסמת.

  • עוד באותו נושא:
  • נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully