וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא יכול להיות שהעולם מתעלם": משפחות החטופים ישתתפו בדיון באו"ם על פשעי המין של חמאס

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 8:20

משלחת המשפחות, מלווה בשר החוץ כ"ץ, תקיים פגישה עם מחברת הדוח, פרמילה פאטן, וישתתפו בקבלת פנים מיוחדת עם ראש עיריית ניו יורק. "מחבלים תפסו את הנשים, אנסו ועשו עוד מעשים מזוויעים", הדגישו. "החטופים עדיין חווים את מה שמתואר בדוח - חייבים לגרום לזה להיפסק"

בווידאו: משפחות החטופים בעצרת בסימן יום האישה: "לגאול אותן מייסוריהן בשבי"/מערכת וואלה!

לא מפסיקים במאבק להשבת יקיריהם - גם עם הפנים לעולם: משלחת של משפחות החטופים המריאה הלילה (שני) לניו יורק - ותשתתף בדיון מועצת הביטחון של האו"ם בנושא דוח פשעי המין של מחבלי חמאס ב-7 באוקטובר. כמו כן, יקיימו המשפחות פגישה עם מחברת הדוח, הנציגה המיוחדת של האו"ם לאלימות מינית באזורי עימות פרמילה פאטן, וישתתפו בקבלת פנים מיוחדת עם ראש עיריית ניו יורק, אריק אדמס.

"המשלחת היא דבר שאין כמותו. חשוב שנהיה שם כרגע בתור משפחות חטופים ונעשה הכל כדי לשחרר אותם. כל אחת מהחטופות וכל אחד מהחטופים עדיין חווים את מה שמתואר בדוח, אנחנו עדיין ב-7 באוקטובר ואנחנו חייבים לגרום לזה להיפסק", ירדן גונן, אחותה של החטופה רומי גונן.

אלי לוק, אביה של החטופה שני לוק, שנרצחה, מסר: "בבוקר החג נכנסו אלינו מחבלים שתפסו את הנשים, אנסו ועשו עוד מעשים מזוויעים - שחייבים להגיע להכרה בינלאומית. לא יכול להיות שדברים כאלו קורים והעולם מתעלם. הרעיון של המשלחת הוא רעיון מבורך מאוד. אני מקווה שהמודעות הבינלאומית לכל מה שקרה לעם ישראל יגרום לשחרור כל החטופים כמה שיותר מהר".

מועצת הביטחון של האו"ם מתכנסת לדיון על עליית בן גביר להר הבית, 5 בינואר 2022. Mike Segar, עיבוד תמונה
מועצת הביטחון של האו"ם מתכנסת לדיון על עליית בן גביר להר הבית, 5 בינואר 2022/עיבוד תמונה, Mike Segar

שר החוץ ישראל כ"ץ מלווה את משפחות החטופים בביקור. "אנחנו יוצאים הלילה לדיון חירום מיוחד של מועצת הביטחון של האו"ם כדי להציב את נושא החזרת החטופות והחטופים הביתה בראש סדר היום. ביחד עם נציגי המשפחות, אנחנו נדבר על הדו"ח המיוחד של שליחת האו"ם שמצביע על הדברים הנוראיים שביצע החמאס, ונפעל כדי להכיר בחמאס כארגון טרור ולקבל החלטה חד משמעית על החזרת כל החטופות והחטופים הביתה".

פרופ' שלי אביב ייני: "הדו"ח חשוב לא רק בגלל ההכרה באמיתות ההיסטוריות שלו, ולא רק בגלל החשיבות של לדעת מה באמת קרה כאן ב-7 באוקטובר, אלא כי יש כאן פשע מתמשך. יש עדיין פגיעות מיניות בשבי וצריך להחזיר חזרה את כולם ואת כולן ובשביל זה אנחנו כולנו יודעים שאין למדינה הזאת תקומה בלי החזרת החטופים והחטופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully