וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעול פנים שולף אקדח ופותח באש: תיעוד דרמטי מרגע הרצח של אודיה גבאי בחיפה

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 17:21

בתיעוד שהגיע ממצלמות אבטחה שמוצבות סמוך למועדון, נראה היורה יוצא מרכב לבן, שולף אקדח ופותח באש - לאחר מכן, חוזר לרכב ונמלט מהמקום. חקירת הרצח עוד נמשכת והמשטרה עצרה עד כה ארבעה חשודים במעורבות באירוע

תיעוד הירי בפתח המועדון שבו נרצחה אודיה גבאי/מערכת וואלה!

חקירת הרצח מחוץ למועדון בחיפה בלילה שבין שישי לשבת עוד נמשכת - והיום (ראשון) מתפרסם תיעוד של רגעי הירי, מהם נורתה למוות אודיה גבאי - אם לחמישה בת 35, שבילתה במקום. בתיעוד, שהגיע ממצלמות אבטחה שמוצבות סמוך למועדון, נראה היורה מתקרב ופותח באש.

רעול פנים, לבוש בשחור, מגיע היורה עם רכב סמוך לבית העסק בדרך אלנבי בשכונת עיר תחתית שבחיפה. לאחר שיוצא מהרכב, שולף היורה אקדח ופותח באש כמה פעמים. לאחר מכן, חוזר לרכבו ונמלט מהמקום.

הודיה גבאי, הנרצחת בחיפה, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
הודיה גבאי, הנרצחת בחיפה, 9 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המשטרה עצרה עד כה ארבעה חשודים במעורבות ברצח של גבאי. אחד מהם הוא מנהל העסק, תושב עכו בן 29, שככל הידוע היה מי שהזעיק את המשטרה. על פי החשד, טרם הירי הגיעו למקום מספר עבריינים המזוהים עם ארגון פשיעה בצפון כדי לסגור חשבון עם עבריינים אחרים. בתוך המועדון פרצה קטטה ואז נורו יריות מחוצה לו לעבר הכניסה למקום. עם התקדמות חקירת המקרה, מתחזק החשד שאודיה נפגעה מירי שכוון לאדם אחר.

מהירי הזה נפגעה גבאי שככל הנראה ניסתה לצאת החוצה. שניים מהחשודים הובאו אמש לבית משפט השלום בחיפה. השניים האחרים צפויים הובאו בפני שופט היום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תיעוד הירי בפתח המועדון שבו נרצחה הודיה גבאי. ללא, מערכת וואלה
תיעוד הירי בפתח המועדון שבו נרצחה הודיה גבאי/מערכת וואלה, ללא

החשוד השני תושב חיפה בן 44 שחשוד בקשירת קשר לפשע ואי מניעת פשע. גם מעצרו הוארך ב-3 ימים. קרובת משפחתו היתה המנהלת במקום עד לאחרונה והכירה היטב את אודיה המנוחה. הוא חשוד באי מניעת פשע וקשירת קשר לפשע. עו"ד אביעד חייט, המייצג אותו, מסר לבית המשפט כי מרשו לא קשור למקרה המצער אף לא לכאורה וכי בדיקה פשוטה תוכיח זאת הלכה למעשה. השופטת האריכה גם את מעצרו של זה רק ב-3 ימים.

המשטרה מייחסת למנהל המקום השתתפות בקטטה במקום ציבורי, קשירת קשר לפשע ואי מניעת פשע וביקשה את הארכת מעצרו ב-7 ימים. השופטת אלואז זערורה-עבדאלחלים האריכה את מעצרו ב-3 ימים. הסנגור עו"ד תומר נווה המייצג אותו מסר לחשוד נעשה עוול, כי במהלך הקטטה הוא כלל לא היה במקום וכי את התייחסותו לחשדות מסר לבית המשפט. עו"ד אביעד חייט מייצג את העצור השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully