וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב המרכז קנה טופס הגרלה ב-60 שקלים, וזכה ב-60 מיליון

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 13:00

הזוכה נהג להשתתף בהגרלת הלוטו מידי חודש, וקנה את הטופס המנצח באופן ספונטני. את המספרים המנצחים, בחרה עבורו מכונת הלוטומט. הוא אסף את הכסף חודש לאחר הזכיה, ועדיין לא יודע מה לעשות איתו "אני ואשתי עוד בשלב של לעכל ו'להתבשל' על זה. לא החלטנו מה נעשה"

בווידאו: הישראלי שזכה 14 פעמים בלוטו חוזר לארץ: "הסתובבתי כמו פושע"/חדשות ערוץ 13

בהגרלת לוטו 3661 מ-10 בפברואר זכה זוכה יחיד בסכום של 60 מיליון שקלים, הוא הגיע היום (ראשון) לאסוף את הפרס, חודש לאחר הזכייה.

הזוכה, תושב אזור המרכז, נוהג להשתתף בהגרלת הלוטו פעם בחודש, בעיקר כשהפרס הראשון גבוה במיוחד. "אני ואשתי שכירים כבר 30 שנה. עובדים בעבודה מסודרת ודי מרוצים מהחיים עצמם", הזוכה הוסיף בהתרגשות. "גיליתי שזכיתי יומיים לאחר ההגרלה, הייתי צריך לקחת את הזמן שלי, לעכל, לחשוב, להבין את המשמעויות, מה קורה מעתה והלאה ולכן התעכבתי באיסוף הזכיה. ידעתי שאני לא חייב להגיע מיד לבית מפעל הפיס, ושיש לי חלון של שישה חודשים כדי לקבל את הפרס".

מילא טופס ב־60 שקלים וזכה ב־60 מיליון שקלים בהגרלת הלוטו. ללא, אתר רשמי
"גיליתי שזכיתי יומיים לאחר ההגרלה, הייתי צריך לקחת את הזמן לעכל". הגרלת לוטו/אתר רשמי, ללא

"סיימתי את יום העבודה ועברתי בדרכי הביתה ליד דוכן מפעל הפיס", סיפר הזוכה על היום בו מילא את הטופס המנצח. "נחשפתי למודעה עם גובה הפרס ובאופן ספונטני עצרתי ושלחתי טופס דאבל לוטו 60 שקלים. לא בחרתי מספרים, נתתי למכונת הלוטומט לבחור עבורי. מסתבר שזו הייתה החלטה הנכונה. כשהזכיין ביקש את התשלום ואמר לי את גובה העלות, הגבתי לו בשובבות: 'בשמחה אשקיע 60 שקלים ואקבל 60 מיליון חזרה'. לרגע לא דמיינתי שמשחק המילים שהמצאתי באותו רגע יתגשם באופן מלא, ושאהיה הזוכה היחיד באותה הגרלה".

כשנשאל הזוכה מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה: "נכון שכמעט עבר חודש, אבל עדיין הכל מאוד טרי עבורינו. ואני ואשתי עוד בשלב של לעכל ו'להתבשל' על זה. לא החלטנו מה בדיוק נעשה. לא ספרנו לאיש על דבר הזכייה. אנחנו שומרים בקנאות על הפרטיות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully