וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה מדמם בחברה הערבית: 5 נרצחים, 7 פצועים - בכמה מוקדים בצפון

עודכן לאחרונה: 10.3.2024 / 7:57

רסמי אבו מוך, תושב באקה אל גרבייה, נורה למוות בכניסה לכפר - על פי החשד, בנקמה על רצח שאירע לפני כחודש. בירכא, צעיר נורה למוות ו-2 נפצעו בחילופי אש. דקות לאחר מכן, צעיר כבן 20 נדקר בעכו, מצבו קשה. 3 פצועים בינוני באירועים נוספים בירכא ובקריית ים

בווידאו: צעיר נרצח מירי על רכבו, אום אל פחם, 11 בינואר 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

רסמי אבו מוך, תושב באקה אל גרבייה בן 49, נורה אמש (שבת) למוות בכביש 61, בכניסה לכפר. צוות מד"א שהוזעק למקום מצא אותו ללא סימני חיים וקבע את מותו. שוטרים שהגיעו לזירת הרצח החלו בחקירת המקרה. על פי החשד, אבו מוך נרצח בנקמה על רצח חאלד אבו ג'ודא, גם הוא תושב הכפר, שאירע לפני חודש באותה הנקודה בדיוק.

דקות לאחר מכן, צעיר נורה למוות, ושני צעירים נוספים נפצעו, בהם אחד במצב קשה, בחילופי אש בירכא. הם קיבלו טיפול רפואי על ידי פראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום. ההרוג הוא הקורבן ה-37 לאלימות בחברה הערבית מתחילת 2024 - כך על פי ארגון "יוזמות אברהם".

בד בבד, צעיר כבן 20 נדקר בפינת הרחובות בן עמי וז'בוטינסקי בעכו, מצבו קשה. לאחר שקיבל טיפול ראשוני על ידי חובשי מד"א שהוזעקו למקום, הוא פונה למרכז הרפואי לגליל שבנהריה, במצב לא יציב. בטמרה - שני צעירים נורו ופונו לבית החולים רמב"ם שבחיפה במצב בינוני.

בקריית ים, צעיר נפצע בינוני באירוע אלימות. צוות מד"א שהוזעק למקום העניק לו טיפול ראשוני ופינה אותו לבית החולים רמב"ם שבחיפה.

זירת ירי בחיפה, 23 בספטמבר 2021. דוברות משטרת ישראל
ירי בחיפה, ארכיון/דוברות משטרת ישראל

בדרום - שני גברים, תושבי הפזורה בשנות ה-30 לחייהם, נורו למוות בתחנת דלק סמוך לערד - בעת שישבו בבית קפה בכניסה לעיר - באירוע נפצע גבר נוסף באורח בינוני. על פי הדיווחים, השלושה נורו מרכב שחלף במקום וביצע ירי לעבר בית הקפה. במשטרה מסרו כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי.

צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותם של שני הגברים בזירת הירי ופינה את הפצוע הנוסף, כשהוא בהכרה מלאה עם פציעות ירי, לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

בתוך כך, פטין קזל, תושב מע'אר בן 33, נורה למוות אתמול סמוך לכניסה ליישוב שבגליל בתחתון. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום איתר אותו במצב אנוש, עם פציעות ירי בגופו, ותוך ביצוע פעולות החייאה פינה אותו למרכז הרפואי צפון פוריה שבטבריה, שם נקבע מותו. במשטרה מסרו שהרקע לאירוע הוא פלילי ופתחו בחקירה.

חובש בכיר במד"א, ישראל כץ ופראמדיקית מד"א נרם זייד, שהגיעו לזירה סיפרו: "הגענו במהירות למקום, ראינו 2 גברים שוכבים מחוסרים הכרה עם פציעות חודרות בגופם, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. פצוע נוסף בזירה טופל בשטח ופונה לבי"ח סורוקה כשמצבו מוגדר בינוני ויציב והוא סובל פציעות בגופו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully