וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רצח רודף רצח: שני גברים נורו למוות בערד, תושב מע'אר נרצח בכניסה ליישוב

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 22:52

2 הנרצחים מהדרום, תושבי הפזורה בשנות ה-30 לחייהם, נורו מרכב חולף בעת שישבו בבית קפה בתחנת דלק. באירוע נפצע גבר נוסף באורח בינוני ופונה לביה"ח סורוקה בב"ש. במקביל, פטין קזל, תושב מע'אר בן 33, נורה למוות בכניסה ליישוב. במשטרה מסרו כי הרקע פלילי ופתחו בחקירה

בווידאו: זירת רצח אישה במרר/צילום: אלי אשכנזי, עמאר אסאדי ומד"א

שני גברים, תושבי הפזורה בשנות ה-30 לחייהם, נורו למוות הערב (שבת) בתחנת דלק סמוך לערד - בעת שישבו בבית קפה בכניסה לעיר - באירוע נפצע גבר נוסף באורח בינוני. על פי הדיווחים, השלושה נורו מרכב שחלף במקום וביצע ירי לעבר בית הקפה. במשטרה מסרו כי הרקע לאירוע הוא ככל הנראה פלילי.

צוות מד"א שהוזעק למקום נאלץ לקבוע את מותם של שני הגברים בזירת הירי ופינה את הפצוע הנוסף, כשהוא בהכרה מלאה עם פציעות ירי, לבית החולים סורוקה שבבאר שבע.

חובש בכיר במד"א, ישראל כץ ופראמדיקית מד"א נרם זייד, שהגיעו לזירה סיפרו: "הגענו במהירות למקום, ראינו 2 גברים שוכבים מחוסרים הכרה עם פציעות חודרות בגופם, ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותם. פצוע נוסף בזירה טופל בשטח ופונה לבי"ח סורוקה כשמצבו מוגדר בינוני ויציב והוא סובל פציעות בגופו"

זירת רצח של שני גברים, ערד, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
זירת רצח של שני גברים, ערד, 9 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אירוע ירי בישוב מג'אר - מרר, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אירוע ירי בישוב מג'אר - מרר, 9 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במשטרה מסרו כי פתחו בחקירת אירוע הירי והוסיפו כי "כוחות משטרה של תחנת ערד והמחוז הדרומי פועלים במקום והחלו לבצע פעולות חקירה במקביל למאמצים לאתר מעורבים באירוע".

בתוך כך, פטין קזל, תושב מע'אר בן 33, נורה למוות הערב סמוך לכניסה ליישוב שבגליל בתחתון. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהוזעק למקום איתר אותו במצב אנוש, עם פציעות ירי בגופו, ותוך ביצוע פעולות החייאה פינה אותו למרכז הרפואי צפון פוריה שבטבריה. במשטרה מסרו שהרקע לאירוע הוא פלילי ופתחו בחקירה.

אולם לאחר מכן, בבית החולים מסרו שהרופאים נאלצו לקבוע את מותו של קזל, שהגיע ללא דופק וללא נשימה.

פטין קזל, נורה למוות הכניסה ליישוב מע'אר, הגליל התחתון. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פטין קזל, נורה למוות הכניסה ליישוב מע'אר, הגליל התחתון/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אירוע ירי בישוב מג'אר - מרר, 9 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
אירוע ירי בישוב מג'אר - מרר, 9 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

ממשטרת ישראל נמסר: "משטרת ישראל פתחה בחקירת אירוע ירי לעבר אדם בישוב מע'אר, כתוצאה מהירי נקבע מותו של תושב המקום בן 33. השוטרים הוזנקו למקום האירוע, החלו בסריקות לאיתור החשודים בירי בסיוע מסוק ופתחו בחקירת נסיבות המקרה. הרקע לאירוע לפלילי".

מאוחר יותר נמסר על גבר נוסף שנורה למוות ברכב בכביש 9, בכניסה לעיר באקה אלגרביה. שוטרי תחנת באקה ממרחב מנשה הוזעקו למקום האירוע, החלו בסריקות, ופתחו בחקירת נסיבות המקרה.

בארגון "יוזמות אברהם", שעוקב אחר קורבנות האלימות במגזר הערבי, מסרו כי "בעקבות העדכונים על מותם של שלושה גברים בשעות האחרונות מירי: שני צעירים בנגב, ופטין קזל (33) ממע'אר, ארגון יוזמות אברהם מעדכן כי 35 ערבים קיפחו את חייהם מתחילת 2024 בנסיבות הקשורות לאלימות ולפשיעה. בתקופה המקבילה אשתקד היו 29 קורבנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully