וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרור הפסיכולוגי: חמאס טוען בסרטון חדש - שבעה חטופים נהרגו מאש צה"ל

עודכן לאחרונה: 9.3.2024 / 17:49

קציני קשר המלווים את משפחות החטופים עדכנו את המשפחות כי אין כל חדש בנושא, ואין תימוכין שמאשרים או מפריכים את טענות חמאס. על פי הערכתם, הפרסום הוא חלק ממערכה נוספת של לוחמה פסיכולוגית של ארגון הטרור

בווידאו: החטופות מועברות לידי הצלב האדום 28.11.23/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בדקות האחרונות פרסם ארגון הטרור חמאס הודעה ובה נטען כי שבעה חטופים נהרגו מאש כוחותינו. קציני קשר המלווים את המשפחות עדכנו אותן שנית היום כי אין כל חדש בנושא, ואין תימוכין שמאשרים או מפריכים את טענות החמאס. להערכתם, הפרסום הינו חלק ממערכה נוספת של לוחמה פסיכולוגית.

לפני עשרה ימים פרסם חמאס סרטון שבו נראים שלושת החטופים יורם מצגר, חיים פרי ועמירם קופר. בהודעה של הזרוע הצבאית של הארגון נאמר שהוא יעדכן למחרת לגבי מצבם. השלושה נראו בסרטון קודם, ב-18 בדצמבר. כעבור חמישה ימים טען חמאס שאבד הקשר עם הקבוצה שמחזיקה בהם.

משפחות חטופים חוסמות את כביש 1, 8 במרץ 2024. דנור אהרון, אתר רשמי
הפגנת משפחות חטופים, 8 במרץ 2024/אתר רשמי, דנור אהרון

בסרטון שפורסם בדצמבר מופיעים שלושת החטופים יורם מצגר, חיים פרי ועמירם קופר שנחטפו לרצועת עזה עם פרוץ המלחמה. בסרטון, מתייחסים החטופים למחלותיהם הכרוניות וכן לחלקם בהקמת מדינת ישראל - תחת הבקשה לשחררם ועל רקע השיר "אל תשליכוני לעת זקנה", המשפט בו גם חותם את דבריו החטוף חיים פרי ברוח הלחץ שמעוניין חמאס לעורר.

שלושת החטופים הינם תושבי ניר עוז. יורם מצגר בן ה-80 שעבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך, הינו חבר יקב הקיבוץ. הוא אב לשלושה בנים וסב לשבעה נכדים. אשתו, תמי מצגר בת ה-78, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה במסגרת הפעימה החמישית לשחרור חטופים.

חיים פרי בן ה-79 הוא יזם ופעיל שלום שתרם בפעילותו לפיתוח תחום התרבות והאמנות בנגב המערבי. הוא אב לחמישה ילדים וסב ל-13 נכדים. אשתו, אסנת, היא יו"ר דירקטוריון הקיבוץ שניצלה מהטבח לאחר שלדבריה בעלה הציל את חייה באירועי הטרור של 7 באוקטובר. עמירם קופר בן ה-85, ממקימי הקיבוץ, הינו כלכלן ומשורר. הוא אב לשלושה ילדים וסב לתשעה נכדים. אשתו, נורית בת ה-79, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה בסוף חודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully