וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס: נעדכן מחר מה עלה בגורל שלושת החטופים מצגר, פרי וקופר

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 19:00

שוב טרור פסיכולוגי: הזרוע הצבאית של הארגון פרסמה היום סרטון נוסף של שלושת החטופים, שנראו בפעם הקודמת ב-18 בדצמבר, ולאחר מכן טען הארגון שאבד הקשר עם הקבוצה שמחזיקה בהם. מינהלת החטופים: אין אינדיקציה לשינוי במצבם

בווידאו: החטופות מועברות לידי הצלב האדום 28.11.23/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הטרור הפסיכולוגי של חמאס לא פוסק. הארגון פרסם היום (חמישי) סרטון שבו נראים שלושת החטופים חיים מצגר, יורם פרי ועמירם קופר. בהודעה של הזרוע הצבאית של הארגון נאמר שהוא יעדכן מחר לגבי מצבם. השלושה נראו בעבר בסרטון שהעביר חמאס, ב-18 בדצמבר. כעבור חמישה ימים טען חמאס שאבד הקשר עם הקבוצה שמחזיקה בהם.

בעקבות הפרסום, במנהלת החטופים עדכנו כי אין אינדיקציות לשינוי במצבם של השלושה. קציני הקשר יצרו קשר עם המשפחות ועדכנו אותם בפרטים.

סרטון בו נראים 3 חטופים ישראליים בשבי חמאס. 18.12.23. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
תמונה מהסרטון הקודם שבו נראו מצגר, פרי וקופר/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

בסרטון הקודם התייחסו החטופים למחלותיהם הכרוניות וכן לחלקם בהקמת מדינת ישראל, וביקשו לשחררם ועל רקע השיר "אל תשליכני לעת זקנה", המשפט שבו גם חתם את דבריו החטוף חיים פרי.

שלושת החטופים הינם תושבי ניר עוז. יורם מצגר בן ה-80 שעבד במפעל נירלט ובשנים האחרונות במוסך, הינו חבר יקב הקיבוץ. הוא אב לשלושה בנים וסב לשבעה נכדים. אשתו, תמי מצגר בת ה-78, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה במסגרת הפעימה החמישית לשחרור חטופים.

חיים פרי בן ה-79 הוא יזם ופעיל שלום שתרם בפעילותו לפיתוח תחום התרבות והאמנות בנגב המערבי. הוא אב לחמישה ילדים וסב ל-13 נכדים. אשתו, אסנת, היא יו"ר דירקטוריון הקיבוץ שניצלה מהטבח לאחר שלדבריה בעלה הציל את חייה באירועי הטרור של 7 באוקטובר. עמירם קופר בן ה-85, ממקימי הקיבוץ, הינו כלכלן ומשורר. הוא אב לשלושה ילדים וסב לתשעה נכדים. אשתו, נורית בת ה-79, נחטפה אף היא לעזה ושוחררה בסוף חודש אוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully