וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות ממצאי דוח הזוועות של האו"ם: ארה"ב, בריטניה וצרפת ביקשו לכנס את מועצת הביטחון

עודכן לאחרונה: 8.3.2024 / 9:15

שלוש המעצמות הגישו את בקשתן ביוזמת שר החוץ כ"ץ, והן מבקשות לקיים את דיון החירום בתדרוך פומבי של הנציגה המיוחדת של האו"ם לאלימות מינית בעימותים. "דווקא ביום האישה הבינלאומי מזכ"ל האו"ם ממשיך לעצום עיניים שתיקתו, המתמשכת מהווה חרפה"

מזכ"ל האו"ם למפגינות למען החטופים: "יש מגעים חדשים לעסקה, אשמח לבקר בישראל אך רה"מ צריך להזמין אותי"/שני גרנות-לובטון

ארה"ב, בריטניה וצרפת הגישו הלילה (חמישי) בקשה רשמית לכינוס חירום של מועצת הביטחון של האו"ם, וזאת עקב הממצאים שעולים מדוח האו"ם על האלימות המינית שהפעיל חמאס ב-7 באוקטובר, וממשיך להפעיל כלפי החטופות שבשבי. שלושת המעצמות הגישו את הבקשה ביוזמתו של שר החוץ כ"ץ. והן מבקשות לקיים את דיון החירום בתדרוך פומבי של הנציגה המיוחדת של האו"ם לאלימות מינית בעימותים ומחברת הדו"ח, פרמילה פאטן.

זירת מסיבת הטבע נובה סמוך לקיבוץ רעים, 26 באוקטובר 2023. יוסי זמיר, פלאש 90
"זהו ניצחון גדול לצדק ולמוסר וצעד חשוב בדרך להשבת החטופים". זירת הטבח במסיבת הטבע "נובה"/פלאש 90, יוסי זמיר

"אני מברך את כל המדינות שתמכו בבקשתנו לכנס דיון חירום של מועצת הביטחון", אמר שר החוץ ישראל כ"ץ. "מטרתו היא לדון בממצאים החמורים ולפרסם גינוי מפורש נגד חמאס על פשעיו המיניים וקריאה חד משמעית לשחרור מיידי של כל החטופות והחטופים בעזה, ואני מצפה שמדינות נוספות יצטרפו לבקשה. זהו ניצחון גדול לצדק ולמוסר וצעד חשוב בדרך להשבת החטופים הביתה. בכל רגע שעובר החטופות ממשיכות להיפגע בשבי ומזכ"ל האו"ם ממשיך לעצום עיניים ולאטום אוזניים כאילו לא קרה כלום. דווקא ביום האישה הבינלאומי שתיקתו המתמשכת מהווה חרפה ומטילה כתם שלא יימחה מעל ראשו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully