וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהגנו על רכבו של דיכטר: קרובת משפחתו של מתן צנגאוקר נדחפה והופלה על ידי שוטרים

עודכן לאחרונה: 8.3.2024 / 0:48

ג'ינה, בת דודו של החטוף, הותקפה כשביקשה לדבר עם השר במחאה בכניסה לקריה. "דיכטר בחר לבוא ולהתעמת איתנו", האשימה אמו של מתן שהייתה עמה במקום. "זו תעודת עניות למדינה"

עימותים בין משפחות החטופים למשטרה/עימותים בין משפחות החטופים למשטרה

בת דודה של מתן צנגאוקר, ג'ינה, הופלה אמש (חמישי) על ידי שוטרים במחאה בכניסה לקריה, כשהמשפחה נעמדה מול רכבו של השר אבי דיכטר בכוונה לדבר איתו. מדובר באותה בת דודה שכבר נדחפה על ידי נהג כשחסמה את דרך בגין. הפעם צוות עזרה ראשונה של מד"א בדק אותה והיא לא נזקקה לטיפול נוסף. "עד שלא יאשפזו אותה במצב קשה, המדינה והמשטרה לא יפנימו", אמרה עינב, אמו של מתן.

"השר דיכטר רצה לעורר בכוונה אנטגוניזם ועימותים", המשיכה עינב. "הוא יכול היה להיכנס משער אחר ובחר בכל זאת להתעכב ולהתעמת איתנו, קרא ליחידה לאבטחת אישים וכוחות משטרה.התמונה שיוצאת בסוף היא אלימות משטרתית נגד משפחות חטופים. תעודת עניות למדינה, לא לי".

הפגנת משפחות החטופים בכניסה לקריה, 7 במרץ 2024. איתן סלונים, אתר רשמי
ההפגנה שבה נפגעה בת דודה של מתן צנגאוקר, 7 במרץ 2024/אתר רשמי, איתן סלונים

מוקדם יותר היום הגישה עינב תלונה במח"ש על ההפגנה לפני שבועיים שבה נפגעה ממכת"זית ומסרה את גרסתה לאירוע. זאת, לאחר שהגישה תלונה מקוונת לאחר האירוע "אני רוצה לדעת שהמדינה תעשה הכול כדי שהבן שלה יחזור הביתה", קבעה. "גם נגדי השתמשו באלימות, מצאו טכניקה חדשה: מפקד הכוח נותן הוראה לשלב זרועות ולחנוק אותי בטבעת חנק אנושית. מחר בבוקר השיחה הראשונה שאעשה היא למפקד מחוז תל אביב. זה מפני שאני אזרחית שומרת חוק שמתאמת את ההגעה שלי לבגין, אני לא מגיעה לפרובוקציות ולא להתעמת עם שוטרים".

"עצוב לי שהשר דיכטר בוחר לנהל פרובוקציה כזאת מולי. קשה לי להסתכל בתמונה של מתן הבן שלי ולחשוב שהשר יעשה הכול להחזיר אותו הביתה", המשיכה עינב. "אני לא רוצה לחשוב מה הוא עושה כשהוא סביב שולחן ההחלטות הגורליות. אם אותי הוא לא סופר, אני בטוחה שגם מתן לא מעניין אותו. ההפלה של ג'ינה היא תוצאה של טבעת הלוחמים שמקיפה את הרכב המשוריין שלו כדי שלא יפגע. כנראה שכדי להגן על רכב השר, זה בסדר שהבת דודה של מתן נפלה והדופן של הראש שלה נחבל במדרכה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"בעטה באזור מוצנע"

ממשטרת ישראל נמסר: "הערב התקבצו מספר מפגינים בסמוך לבסיס הקריה והחלו להפר את הסדר, תוך שהם נשכבים מתחת לגלגלי הרכבים היוצאים ונכנסים לבסיס. למרות ההכלה והטיפול ברגישות יתרה, המפגינים לא נשמעו להוראות השוטרים לפרק זמן ממושך והמשיכו להפר את הסדר, כאשר אחת המפגינות בעטה באלימות באזור מוצנע של השוטר, שנאלץ להדוף אותה. צר לנו על ההתנהגות האלימה של המפגינים, שלא מכבדים את הוראות השוטרים שנמצאים שם, במטרה לשמור עליהם ולאפשר את חופש המחאה. ככל שעולה התנהגות חריגה מצד השוטרים הנושא, יבדק מול הגורמים הרלוונטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully