וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר ארגון המורים: "החל מיום ראשון - אנחנו מפסיקים לתת ציונים מכל סוג בכל מקצוע"

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 16:52

רן ארז, יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, הצהיר בראיון ל-103FM כי הצעד מגיע בעקבות המשא ומתן המתעכב עם משרד האוצר. "מנצלים אותנו, סוחטים אותנו, חושבים שאם יש מלחמה ואנחנו אנשים מצפוניים - נשב בשקט", אמר רן. "המצפון שלנו מחייב לפעול למען המורים והתלמידים"

רן ארז, יושב ראש ארגון המורים/מעריב

רן ארז, יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, שוחח היום (חמישי) עם ליאת רון ואריה מליניאק ב-103FM על הצעדים הבאים שלו, על רקע המשא ומתן המתעכב עם משרד האוצר, והבהיר: "החל מיום ראשון אנחנו מפסיקים לתת ציונים מכל סוג שהוא בכל מקצוע ומקצוע".

לדבריו, "מורים פונו לכל מיני מקומות, בתי ספר התפרקו. מנצלים אותנו, סוחטים אותנו, הם חושבים שאם יש מלחמה ואנחנו אנשים מצפוניים, אנחנו נשב בשקט, אבל המצפון שלנו מחייב אותנו גם לפעול למען המורים והתלמידים".

ראש ארגון המורים רן ארז מגיע לכנס דה מרקר לחינוך בתל אביב, 20 באוגוסט 2023. צילום תומר נויברג/פלאש90. תומר נויברג, פלאש 90
ראש ארגון המורים רן ארז/פלאש 90, תומר נויברג
html error

"מדובר בשלטון מאוד קפיטליסטי", אמר ארז. "במשך שנה וחצי מפברואר 2022 ועד פתיחת שנה הלימודים רק שאלו שאלות, אנחנו נמצאים עכשיו בחודש מרץ, בלי להתקדם אפילו בסעיף אחד. אנחנו לא יכולים יותר להמתין, יש לנו מחויבות כלפי מערכת החינוך והמורים והחל מיום ראשון הקרוב אנחנו מחדשים את המאבק".

לגבי הביקורת על העיתוי של העיצומים, טען: "באמצע מלחמה הזאת פתחו את התיאטראות, אנשים הולכים למסיבות, אנשים נוסעים לחו"ל, הכול כמעט פועל רגיל, חוץ מהמפונים בצפון ובדרום, אבל גם בדרום כמעט לאט לאט חוזרים לעבודתם, אי אפשר להמשיך ולהמתין ככה כי תמיד יהיה משהו".

יו״ר ארגון המורים, רן ארז, 21 ביוני 2023. אבשלום ששוני, פלאש 90
יו״ר ארגון המורים, רן ארז, 21 ביוני 2023/פלאש 90, אבשלום ששוני

בהודעה של ארגון המורים חיזקו את דברי ארז, ואמרו כי החליטו לחדש את המאבק. "לאחר סחבת של שנה וחצי הוחלט לפתוח את שנת הלימודים ב 1.9.23 לאור התחייבות משרדי האוצר והחינוך לנהל מו"מ ולסיימו עד 1.12, עד כה לא התקדמנו בשום דבר ואנו נמצאים במצב שהיינו לפני שנתיים", אמרו בארגון.

"לאור זאת החליטה הנהלת ארגון המורים לחדש את המאבק הפרופסיונלי, ומיום ראשון הקרוב 10.3 לא יימסרו ציונים מכל סוג שהוא בכל מקצוע שהוא להנהלות בתי הספר, רשתות החינוך, מאגרי שונים. המבחנים יקויימו כסדרם והמורים ימסרו הערכה לתלמידים אך לא יימסרו ציונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully