וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רופא נשים מצפון הארץ חשוד בביצוע עבירות מין במטופלותיו, המשטרה חוקרת

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 14:03

במסגרת החקירה, שמנוהלת בחודשים האחרונים במחוז הצפוני, הגיעו השוטרים לכמה קורבנות שהותקפו ע"י החשוד - במסגרת טיפול גניקולוגי. בין היתר, הרופא הצמיד את איבר מינו למטופלותיו וביצע בהן פעולות מיניות. במשטרה ביקשו לחשוף את שמו לציבור במטרה לאתר קורבנות נוספים

בוווידאו: רופא בקופת חולים לאומית תועד תוקף אדם בסניף/מערכת וואלה!

במחוז הצפוני של המשטרה מנהלים בחודשים האחרונים חקירה בחשד לעבירות מין שביצע רופא נשים, בשם פבלו ג'קס רוסו - בן 62 מפוריה עילית, במטופלותיו - כך מסרו היום (חמישי) במשטרה. במסגרת החקירה, שמנוהלת בתחנת טבריה, הגיעו השוטרים לכמה קורבנות שהותקפו על ידי החשוד - במסגרת טיפול גניקולוגי שקיבלו.

מחקירת הקורבנות עולה דפוס פעולה חוזר של החשוד, שכולל ביצוע פעולות מיניות במטופלות שלא לצורך רפואי, שאלת שאלות בעלות אופי מיני שלא לצורך רפואי וכן הצמדת אבר מינו של החשוד לגוף המטופלות בעת הטיפול. בתוך כך, משטרת מחוז צפון מבקשת את עזרת הציבור באיתור קורבנות נוספים.

פבלו ג'קס רוסו, רופא נשים שחשוד בביצוע עבירות מין במטופלותיו, 7 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
משטרת מחוז צפון מבקשת את עזרת הציבור באיתור קורבנות נוספים./דוברות משטרת ישראל

החקירה נוהלה עד כה תחת צו איסור פירסום ובהתאם לבקשת משטרת ישראל להתיר את שמו של החשוד, נענה בית משפט השלום בטבריה לבקשה במטרה לאתר קורבנות נוספות שנפגעו ממעשיו. בהתאם להחלטה, הדגישו במשטרה כי אין לפרסם כל פרט שעלול להביא לחשיפת זהות הקורבנות.

במשטרה מסרו: "כל היודעת דבר על מקרים נוספים בהם היה מעורב החשוד מתבקש להגיש תלונה בכל תחנת משטרה ברחבי הארץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully