וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מבקש סליחה על כך שפגעתי בך": קורבן האונס בחולון התעמתה עם החשוד במעשה

עודכן לאחרונה: 7.3.2024 / 12:09

מעצרו של החשוד, גאפין שריף, הוארך לאחר שראיות דנ"א שנמצאו בזירה התגלו תואמות לזהותו. במהלך עימות בין החשוד לקורבן, תושבת חולון בת 60, טען כי אינו זוכר את המאורע לאחר שהיה תחת השפעת אלכוהול. אולם, קשר את עצמו למקרה כשהתנצל בפני הקורבן על שפגע בה

עו"ד שמואל פלישמן, מייצג את גאפין שריף החשוד באונס בחולון/ארז הראל

עימות התקיים לפני כמה ימים בין החשוד גאפין שריף, לבין הקורבן שעל פי החשד נאנסה על ידו ביום שבת בחולון. במהלך העימות המשיך לטעון שריף כי אינו זוכר את האירוע מפני שהיה תחת השפעת אלכוהול, והתנצל בפני הקורבן. מעצרו הוארך היום (חמישי) בבית משפט השלום בתל אביב.

הקורבן, תושבת העיר כבת 60, יצאה לריצת בוקר באותו יום שבת, כששריף,מבקש מקלט מחוף השנהב בן 25, הגיח מאחוריה ואנס אותה. במהלך העימות, הטיחה בו הקורבן את כל שאירע לה באותו יום. שריף מצידו שב וטען כי אינו זוכר את האירוע. אולם, החשוד סתר את דבריו וקשר את עצמו לאירוע כשאמר לקורבן כי "אני מבקש סליחה על כך שפגעתי בך באותו אירוע". לבסוף, הורה בית משפט השלום בתל אביב על הארכת מעצרו של שריף ב-6 ימים.

גאפין שריף, החשוד באונס בפארק הפילבוקס בחולון, בימ"ש השלום ת"א, 7 במרץ 2024. ארז הראל
גאפין שריף, חשוד בביצוע האונס בחולון/ארז הראל

במהלך הדיון בבית המשפט, טען נציג המשטרה כי ישנם ממצאים רבים המחזקים את החשד הסביר ששריף הוא שביצע את מעשה אונס. בין היתר, דגימות דנ"א נלקחו ונשלחו למעבדה, שם התגלה כי הדגימה תואמת לזהותו של שריף. בנוסף, הוצגו תמונות המתעדות חבלות על גופה של הקורבן ומסמכים נוספים.

עו"ד שמואל פליישמן, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, טען שהיחידה החוקרת לא כיבדה את זכויותיו הבסיסיות של החשוד. "בדיון הקודם אני ביקשתי שהיחידה החוקרת תיקח את מכשיר הטלפון, תפתח אותו ותמסור לי את מספר הטלפון של חברו של החשוד, על מנת שאוכל ליצור איתו קשר ולהודיע לו על כך שחברו עצור וכך יתבדה גם למשפחתו של החשוד", טען עו"ד פליישמן. "התברר שמשטרת ישראל חושבת שבמדינת ישראל לא צריך לעשות את זה. לצערי הרב רק לאחר ששוחחתי עם החשוד התברר לי ממנו שאף אחד לא נתן לו לעשות את זה והמשמעות ששלושה ימים אף איש לא יודע שהוא עצור", מסר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גאפין שריף, החשוד באונס בפארק הפילבוקס בחולון, בימ"ש השלום ת"א, 7 במרץ 2024. ארז הראל
"עקב המסוכנות הנשקפת ממנו". הוארך מעצרו של גאפין שריף/ארז הראל

במעמד ההחלטה מסרה השופטת אביטל אמסלם גלבוע כי יש עילה להארכת מעצרו של החשוד. זאת, בעקבות מסוכנות הנשקפת ממנו וחשש לשיבוש הליכי החקירה. עוד הוסיפה השופטת כי יש אפשרות להגשת הצהרת תובע נגדו כבר בדיון הבא. כל הממצאים שהוצגו על ידי המשטרה, כמו גם העימות בין החשוד לקורבן, חיזוקו לטענה את החשד הסביר.

על פי החשד, ביום שבת בשעות הבוקר יצאה הקורבן לפעילות ספורטיבית, וכהרגלה ביצעה ריצה במסלול בעיר אותו היא מכירה היטב. לאחר שהחסתובבה ופנתה לחזור,הגיח מאחורה שריף ותקף אותה. שריף חשוד כי חנק את האישה בצווארה, הטיח אותה ברצפה ולאחר מכן אנס אותה. המתלוננת תיארה לחוקרי המשטרה בפירוט את השתלשלות הדברים, ולמחרת שריף כבר נעצר.

לחשוד קיים עבר פלילי בגין תקיפת בת זוג, שבגינה ריצה בעבר שבעה חודשי מאסר בפועל. כמו כן התלוננו נגדו קודם לכן על מעשה מוגנה שביצע, אך התיק חקירה נסגר. העבירה המיוחסת לו בשלב זה של החקירה היא בעילה שלא בהסכמה חופשית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully