וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבקש מקלט חשוד שאנס בת 60 מחולון בזמן שיצאה לריצה

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 14:10

החשוד, בן 24 מחוף השנהב, נעצר בחשד שהגיח מאחורי האישה ותקף אותה מינית בפארק בעיר. השופטת: "מדובר בתיק שהוא חלום בלהות של כל אדם"

גאפין שריף (24) מחולון, נעצר אתמול בחשד שאנס את תושבת העיר, כבת 60, ביום שבת לפנות בוקר לאחר שהגיח מאחוריה בזמן שביצעה ריצה במסלול בעיר. בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) את מעצרו של החשוד ב-4 ימים נוספים. "מדובר בתיק שהוא חלום בלהות של כל אדם", אמרה השופטת אביטל אמסלם גלבוע במעמד מתן ההחלטה.

על פי החשד, האונס התרחש ביום שבת בשעות המוקדמות של הבוקר, במהלכן הקורבן יצאה מביתה לפעילות ספורט כאשר ביצעה ריצה במסלול בעיר אותו היא מבצעת כהרגלה. לאחר שהסתובבה ופנתה לחזור, הגיח מאחוריה החשוד, מבקש מקלט מחוף השנהב, תקף אותה בכך שחנק אותה בצווארה בחוזקה ובשלב מסוים הטיח אותה לרצפה תוך שהוריד ממנה את מכנסיה ותחתוניה ואנס אותה.

זירת פשע. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים, עיבוד תמונה
זירת פשע/עיבוד תמונה, שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המתלוננת תיארה לחוקרי המשטרה בפירוט את השתלשלות הדברים וכיצד החשוד עזב את המקום לאחר שאנס אותה במקום ציבורי בעיר. לאחר שנעצר, החשוד מסר בחקירתו כי היה תחת השפעת אלכוהול באותו יום ואמר כי הוא מתנצל על הפגיעה בבחורה ובכך מבלי שאמר זאת באופן מפורש, הוא קשר את עצמו לאירוע. לחשוד קיים עבר פלילי בגין תקיפת בת זוג אשר בגינה ריצה בעבר 7 חודשי מאסר בפועל וכמו כן התלוננו נגדו קודם לכן על מעשה מוגנה שביצע, אך התיק חקירה נסגר. העבירה המיוחסת לו בשלב זה של החקירה היא בעילה שלא בהסכמה חופשית.

לאחר שבמשטרה ביקשו שמעצרו של החשוד יוארך ב-10 ימים, השופטת אמסלם גלבוע החליטה שמעצרו יוארך ב-4 ימים. "החשוד מלמד על עצמו שהיה תחת השפעה של אלכוהול ועל כן זכרונו נפגע", אמרה השופטת אמסלם גלבוע. "אך כאמור הוא מתנצל וקושר את עצמו גם לנתונים נוספים לאירוע".

עו"ד שמואל פלישמן שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את החשוד באונס בחולון מסר: "החשוד שיתף פעולה בחקירה, ביקש להתנצל כמה פעמים. הוא טען שהיה באותו יום שיכור וכלל אינו זוכר מה היה. בשלב זה מדובר בחשדות ראשוניים, אם כי החשד בשלב זה חמור. אינני יכול להגיב על החשד כנגד מרשי שכן חומר הראיות אינו מצוי בפניי וכשיוגש כתב האישום אוכל לדעת מה סעיף האישום בו יוחלט להגיש כנגד החשוד ואז נוכל להתמודד עם כתב האישום"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully