וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייחו את המחדל: ראיות חדשות בתביעה של משפחת פרישר גוטמן נגד איכילוב

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 17:35

קרוביו של הזמר המנוח יבקשו לתקן את כתב התביעה על אבחונו השגוי במחלת הסרטן - זאת בעקבות הקלטות חדשות של עובדי בית החולים שהגיעו לידיהם. לטענתם, אלו מוכיחות כי באיכילוב הסתירו מאמיר מידע רפואי ותוצאות של בדיקות - כך שלא ייוודע לטעות הקשה שעשו | פרסום ראשון

רופאו של אמיר פיי גוטמן מעדכן על מצבו לאחר שטבע/מעריב

קרוביו של הזמר המנוח, אמיר פרישר גוטמן, יבקשו מחר מבית המשפט לתקן את כתב התביעה נגד בית החולים איכילוב בעקבות ראיות חדשות שהגיעו לידיהם - כך נודע היום (רביעי) לוואלה!. זאת, שש שנים לאחר שטבע הזמר למוות, ובני משפחתו הגישו תביעה נגד ביה"ח בטענה שקיבל טיפולים כימותרפיים מיותרים בעקבות אבחון שגוי במחלת הסרטן. בין הראיות החדשות, הקלטות של עובדים בבית החולים.

קרוביו של פרישר גוטמן סבורים שראיות אלו מוכיחות שהמעורבים בבית החולים פעלו על מנת לטייח את המחדל והסתירו מפרישר גוטמן מידע רפואי ותוצאות של בדיקות רפואיות משמעותיות - כך שלא ייוודע לטעות הקשה שעשו. בני משפחתו יבקשו בדיון מחר בבית המשפט לתקן את כתב התביעה כך שהטענה להעלמת והסתרת נתונים רפואיים שהופיעה בכתב התביעה המקורי, כעת תקבל מקום מרכזי ומשמעותי יותר.

משפחתו של אמיר פרישר גוטמן בטקס האשכבה שלו. ראובן קסטרו, ניר פקין
סבורים שהראיות מוכיחות שבבית החולים פעלו לטייח את המחדל. משפחתו של אמיר/ניר פקין, ראובן קסטרו

בכתב התביעה המקורי, שבני משפחתו של הזמר כאמור הגישו לפני שש שנים - הם האשימו את בית החולים במותו של פרישר גוטמן שטבע למוות בים בחוף עתלית ביולי 2017 - זאת מאחר שהיה חלש ותשוש בעקבות הטיפולים שקיבל.

על פי התביעה, האבחון של הסרטן האגרסיבי מסוג T-cell lymphoma הוצג לפרישר גוטמן כאבחון סופי וודאי, אף שהדגימות שנלקחו מגופו הקשו להגיע לאבחנה מדויקת - ואף שגם בקרב הרופאים התעוררו ספקות, שהוסתרו ממנו.

לאחר האבחון, ובזמן שפרישר גוטמן כבר החל את טיפולי הכימותרפיה, הוא החליט לפנות לפרופ' אלן ג'אפה, פתולוגית ומומחית עולמית ללימפומה. בית החולים תיווך והעביר אליה את דגימות הרקמות. לטענת קרוביו של פרישר גוטמן, גם כאן התרשל איכילוב כאשר הסתיר את הספקות שהעלתה המומחית במשך תשעה ימים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אמיר פרישר גוטמן. ניר פקין
רפי דלויה, מערכת וואלה! NEWS
"טרם הפרשה ורשלנותם של הנתבעים, היה בכושר שיא". אמיר ובן זוגו ינאי/מערכת וואלה! NEWS, ניר פקין רפי דלויה

"גופו של המנוח, אשר עבר שלא לצורך טיפולי כימותרפיה קשים ומיותרים, היה חלש ושברירי. טרם הפרשה ורשלנותם הפושעת של הנתבעים, אשר כתוצאה ממנה הולעט בתרופות וטיפולים מיותרים, אשר חרבו את גופו ואת נפשו, היה המנוח בכושר שיא - שחיין מצטיין ואלמלא הפרשה נשוא התביעה אין ספק שהיה מצליח להיחלץ מבין הגלים ולהינצל מהטרגדיה שפקדה אותו והובילה לבסוף לאבדן חייו", נכתב בכתב התביעה.

"בשל האירועים, נשוא התביעה ועל מנת להקל במעט על סבלו של המנוח כתוצאה מטיפולי הכימותרפיה והשלכותיהם, הותר למנוח לעשות שימוש במריחואנה רפואית ובהתאמה נמצא בדמו של המנוח תוצרי פירוק של סם זה", נכתב. "בחוות הדעת לא נמצאה כל עדות לסרטן מסוג כלשהו".

עו״ד עדי אברג׳יל ברוורמן. באדיבות המצולמים
"בבוא העת, נחשוף בפני הציבור, את מלוא הראיות שבידינו". עו"ד עדי אברג'יל ברוורמן/באדיבות המצולמים

את כתב התביעה הראשון במסגרת הפרשה הגיש גוטמן עצמו לאחר שאובחן חולה בלימפומה מסוג T-cell בטעות ועבר ארבעה טיפולי כימותרפיה כי היה לכאורה חולה סופני. מאחר שנהרג בטביעה בחוף עתלית, גוטמן לא זכה לנהל את התביעה ובני משפחות הגישו בהמשך כתב תביעה מתוקן.

מטעם עו"ד עדי אברג'יל ברוורמן, שמייצגת את בני משפחתו של אמיר פרישר גוטמן נמסר: "כתב התביעה עבר לטיפולי בחודשים האחרונים. המומחה הפתולוגי בתיק הוחלף וכתב התביעה תוקן בהתאם. בנוסף, הוגשו בתיק ראיות משמעותיות חסרות תקדים המעידות על כך שבית החולים הסתיר מהתובעים מידע רפואי".

"אנו מקווים שהצדק ייצא לאור ובבוא העת, נחשוף בפני הציבור, את מלוא הראיות שבידינו. אמיר היה אדם שמוביל שינויים חברתיים - התיק הזה בא להמשיך את פועלו של אמיר לטובת החברה ולחשוף את יהירות וכוחניות בתי החולים מול החולה 'הפשוט' הנתון לחסדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully