וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 תושבי רהט נעצרו בחשד לסחיטת דמי חסות מעסקים באזור אשדוד

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 11:04

החשודים סחטו באיומים כמה מפעלים ואולם אירועים באזור עד הלום וגן הדרום, בעבור שירותי שמירה ואבטחה לכאורה, לפי החשד כדי למנוע נזק לציוד ולרכוש. הם יובאו בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם

ארבעה תושבי רהט נעצרו בחשד לסחיטת דמי חסות מעסקים באזור העיר אשדוד תמורת שירותי שמירה לכאורה. היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת אשדוד, מנהלת פרשייה סמויה כמה חודשים על רקע חשד לסחיטת דמי חסות באיומים מכמה מפעלים ואולם אירועים באזור העיר אשדוד.

במסגרת החקירה הסמויה, הצליחו חוקרי המשטרה לחשוף חוליה שמונה ארבעה חשודים, שלפי החשד יצרו קשר עם ארבעה בעלי מפעלים ואולם אירועים באזור עד הלום וגן הדרום, מהם התחילו לגבות כספים בעבור שירותי שמירה ואבטחה לכאורה, לפי החשד כדי למנוע נזק לציוד ולרכוש. עוד הצליחו לחשוף החוקרים, כי על אף התשלום שמועבר לידי החשודים מדי חודש ועומד על אלפי שקלים, בפועל לפי החשד לא סופקו שירותי השמירה.

ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה תמונת אילוסטרציה/דוברות משטרת ישראל

אתמול עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, פשטה היחידה ללחימה בפשיעה בתחנת אשדוד יחד עם יס"מ לכיש ויחידות מחוזיות, על בתיהם של החשודים, תושבי רהט בשנות 20-40, ותפסו ברשותם רכב שלפי החשד שימש אותם בביצוע העבירות, מכשירים ניידים, כ 112 אלף ש"ח במזומן ובהמחאות. החשודים כאמור נעצרו להמשך חקירה בחשד לעבירות של גביית דמי חסות באיומים, והיום הם יובאו בפני בימ"ש השלום בבקשה להאריך את מעצרם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully