וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתובב עם רכבו בין בתי ספר בחדרה - והראה לתלמידים סרטונים מיניים

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 15:36

שוטרי תחנת חדרה הוזעקו עם קבלת כמות רבה של תלונות על חשוד שמסתובב עם רכבו בין בתי הספר בעיר. החשוד קרא לתלמידים לבוא לשער בית הספר, והראה להם סרטונים בעלי אופי מיני בטלפון. במשטרה איתרו את החשוד ובחיפוש ברכבו נתפסו סמים, ויבקשו מביהמ"ש להאריך את מעצרו

רכב משטרתי בזירה בחדרה, 5 במרץ 2024. דוברות משטרת ישראל
רכב משטרתי בזירה בחדרה, 5 במרץ 2024/דוברות משטרת ישראל

תושב נתניה בן 35 הסתובב היום (שלישי) עם רכבו בין בתי ספר בעיר חדרה, קרא לתלמידות ותלמידים לבוא לשער בית הספר והראה להם סרטונים בעלי אופי מיני בטלפון. שוטרי תחנת חדרה עצרו את החשוד וברשותו נתפס סמים ובבדיקה עלה כי נהג תחת השפעת סמים.

שוטרי תחנת חדרה הוזעקו הבוקר עם קבלת כמות רבה של תלונות על חשוד שמסתובב עם רכבו בין בתי הספר בעיר. החשוד קורא לתלמידות ותלמידים לבוא לשער בית הספר ומראה להם סרטונים בעלי אופי מיני בטלפון שברשותו.

שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו למקום פתחו בסריקות נרחבות וכעבור זמן קצר איתרו את החשוד ועצרו אותו ובחיפוש ברכבו נתפסו סמים ובבדיקה עלה כי הינו נוהג תחת השפעת סמים.

בהתאם לממצאי החקירה וחומר הראיות תבקש המשטרה מביהמ"ש השלום בחדרה להאריך את מעצרו.

ניידת משטרה. דוברות משטרת ישראל
ניידת משטרה/דוברות משטרת ישראל

שוטרי תחנת חדרה במחוז חוף עצרו לפני כמה שבועות תושב העיר בחשד שצילם צעירה שנכנסה לשירותים במתחם מסחרי בעיר. כאמור, אמש התקבל אירוע במוקד המשטרה 100 על חשד להטרדה מינית של צעירה עת נכנסה לתא שירותים במרכז מסחרי בעיר חדרה.

מתחקור ראשוני עלה כך שצעירה כבת 18 נכנסה לשירותים במתחם קניות בעיר חדרה ובשלב מסוים הבחינה כי מישהו הושיט ידו לתא השירותים בו שהתה עם מכשיר טלפון נייד המצלם אותה, הצעירה בעטה בידו של החשוד ומיד יצאה והבחינה בחשוד נמלט מהמקום.

שוטרי תחנת חדרה שהוזעקו למקום, החלו בחקירת המקרה והצליחו לאתר החשוד במעשה בתוך זמן קצר ולעצרו. כאמור החשוד תושב העיר חדרה בן 28, נעצר לחקירה ובמהלך היום תבקש המשטרה בבימ"ש להאריך את מעצרו לטובת מיצוי החקירה בעניינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully