וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מצבו הבריאותי של ראש הממשלה? "מאמין שלנתניהו יש שפעת"

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 8:56

בריאיון ל-103FM התייחס ח"כ מהליכוד דני דנון למצב הבריאותי של נתניהו, ואמר כי הוא שמע על השפעת שלו מהודעת לשכתו: "ראש הממשלה לא היה במיטבו והוחלף, יש למערכת יכולת לתפקד גם בלי רה"מ שנמצא". על החזרת ארדן להתייעצויות אמר: "לא מרוצים מהאו"ם, אסור להרפות"

בווידאו: ראש הממשלה בנימין נתניהו בהצהרה בקריה 29.02.24/לעמ

ח"כ מהליכוד דני דנון נשאל הבוקר (שלישי) בריאיון ל-103FM מהו מצבו הבריאותי של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ועל כך ענה: "אני לא הרופא של ראש הממשלה, אני שמעתי את ההודעה שיצאה ואני מאמין שיש לו שפעת". עוד אמר, "המדינה מתנהלת, יש לה את העוצמה שלה, את המוסדות שלה, ראש הממשלה ביום ראשון לא היה במיטבו והשר לוין החליף אותו בישיבת הממשלה. יש למערכות יכולת לתפקד גם בלי שראש הממשלה נמצא". כמו כן ציין שנתניהו יכנס היום דיונים.

ראש הממשלה נעדר מדיונים בתחילת השבוע בעקבות שפעת, כך לפי הודעה שהוציאה לשכתו. ואולם, ספקות רבים מתעוררים סביב חומרת מחלתו, לאחר שבקיץ האחרון העלים נתניהו מידע על אירוע לבבי שאירע לו, וטען כי הובהל לבית החולים בגלל התייבשות. כתוצאה מהאירוע הושתל לו קוצב לב.

ראש הממשלה בנימין נתניהו במסיבת עיתונאים במשרדו בירושלים
17 בפברואר 2024. יונתן זינדל, פלאש 90
"מאמין שיש לו שפעת". נתניהו/פלאש 90, יונתן זינדל

בריאיון התייחס הח"כ גם להחלטת שר החוץ ישראל כ"ץ להשיב את שליח ישראל באו"ם גלעד ארדן להתייעצויות, זאת בעקבות פרסום דו"ח של האו"ם כל מעשי האונס שבוצעו ע"י חמאס ב-7 באוקטובר. "המשמעות היא בעצם האמירה, שאנחנו לוקחים את הדו"ח הזה בצורה מאוד רצינית ולא מרוצים ממה שהאו"ם לא עושה עם הדו"ח הזה", אמר. "אנחנו צריכים לא להרפות, את העדויות ששמענו הכרנו, אבל העולם כבר שכח, חמישה חודשים, מתעסקים בלחץ ההומניטרי של הפלסטינים. אולי הם יזכרו למה אנחנו נמצאים בעזה היום ולמה אנחנו נחושים להכריע את החמאס". הוא הוסיף שאולי יצטרכו לשקול צעדים נוספים.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
דני דנון בראיון לסופ"ש שלו. אולפן וואלה.. ראובן קסטרו
"לא מרוצים ממה שהאו"ם לא עושה עם הדו"ח הזה". ח"כ דני דנון/ראובן קסטרו

עוד טען דנון כי התמרון ברפיח היה צריך להתחיל "מזמן". "מהשבוע הראשון, היינו צריכים לבוא מדרום ומצפון ולהפעיל עוצמות. אני חושב שהיום היינו צריכים להיות במקום אחר לגמרי, שתהליך פינוי האוכלוסייה כבר קורה, לאזור המרכז ואזורים אחרים, גיוס כוחות".

עוד אמר, "הייתה איזו צפייה אולי שלקראת הרמדאן יגלו אולי איזו גמישות, אבל למדנו שהאויבים שלנו מה שמעניין אותם זה הרצח וההרס שלנו. כל הנושא הזה של לוחות הזמנים של החגים לא רלוונטי. בסוף רק שפת הכוח מדברת מול חמאס. יש הישגים, כשמתסכלים על העוצמה והכוח של חמאס, יש הישגים לצה"ל, אבל אתה צריך להכריע - אם אתה לא מכריע את המערכה עד הסוף ההישגים נשחקים. צריך להגביר את הקצב ולפעול בצרוה הרבה יתר אגרסיבית בכל רצועת עזה. רפיח זה אזור משמעותי, זה היה צריך לקרות מזמן ועכשיו צריך לפעול שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully