וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס יוניברס ופוליטיקאית הפכה להיות סוחרת סמים והתחתנה עם מתנקש מסוכן

4.4.2024 / 0:08

איזל אנלי סוניגה מורפין ייצגה את גואטמלה בתחרות מיס יוניברס ב-2017 ולאחר מכן נבחרה לראשות עיר. כעת היא מואשמת שהיא עומדת בראש קרטל פשע מסוכן יחד עם בעלה, שהוציא אנשים להורג ומחכה למשפטו בארצות הברית

איסל אנלי סוניג'ה מורפין באירוע חברתי, פברואר 2024/IselSunigaOficial

מתמודדת לשעבר בתחרות מיס יוניברס ופוליטיקאית בהווה חשודה בארצות הברית בכך שהיא עומדת בראש ארגון סחר בסמים. איזל אנלי סוניגה מורפין, בת 29, ייצגה את גואטמלה בתחרות מיס יוניברס לשנת 2017. בעקבות ההצלחה שלה, היא החלה בקריירה פוליטית בגואטמלה ונבחרה ביוני 2023 לראשות העיר איוטלה, כשהיא הולכת בעקבות אביה אריק סלבדור סוניגה רודריגז (שהיה ידוע כ"אל פוצ'ו").

שנה לפני סיום כהונתו כראש עיר בשנת 2019, הרשויות בארצות הברית האשימו את אל פוצ'ו בהנהגת כנופיית סמים הידועה בשם "לוס פוכוס". הקבוצה נחשדת בהעברת קוקאין מגואטמלה, דרך מקסיקו, אל תוך ארצות הברית, כשהיא עובדת בשיתוף פעולה עם קרטל סינאלואה - ארגון סחר הסמים החזק ביותר במקסיקו.

כך היא נראית בתחרות מיס יוניברס

אל פוצ'ו הסגיר את עצמו לרשויות בגואטמלה ב-2019 והוסגר לארה"ב, שם נפטר מסרטן בכלא באפריל 2020. כעת נראה שהבת שלו, מלכת היופי, תפסה את מקומו. בסוף פברואר הטילה מחלקת האוצר האמריקאית סנקציות שכוללות סגירת חשבונות בנקים ועיקול כספים על חברי כנופיית "לוס פוכוס", כולל סוניגה מורפין ובעלה חואן חוסה מוראלס סיפואנטס, בן 33, שמואשם בביצוע הוצאות להורג.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מיס גואטמלה בתחרות מיס יוניברס 2017. Frazer Harrison, GettyImages
מיס גואטמלה בתחרות מיס יוניברס 2017/GettyImages, Frazer Harrison

היום היא ראשת עיר - וכנראה גם ראשת קרטל סמים

ההודעה לעיתונות של משרד האוצר האמריקאי תיארה את סוניגה מורפין כ"מנהיגה של לוס פוכוס", אשר "לפי הדיווחים משתמשת בקשרים הפוליטיים שלה" כדי לקדם את האינטרסים של הכנופיה. חבר המושבעים בטקסס שבארצות הברית האשים את מוראלס במספר פשעים ביוני 2023, כולל ייצור והפצה של קוקאין.

מוראלס נעצר על ידי הרשויות בגואטמלה ב-11.12 אשתקד והוא מחכה כעת להסגרה שלו בארצות הברית. יום לפני המעצר, איזל סוניגה פרסמה תמונות בפייסבוק לצד בעלה כשהשניים חוגגים את העובדה שהיא בהריון עם ילדם השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully