וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין פריצת דרך: החיפושים אחרי היימנוט קסאו נמשכים

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 10:06

מתנדבים רבים עוד ממשיכים לזרום לצפת לסייע בחיפושים אחר בת התשע שנעלמה לפני שמונה ימים, כשעדיין אין קצה חוט. אביה של היימנוט שטס לאתיופיה כדי לסעוד את אביו שב ארצה, תושאל, עודכן בחיפושים אחר בתו ושוהה כעת עם משפחתו

מבצע "פני מלאך": החיפושים אחרי הילדה היימנוט קסאו מצפת/דוברות משטרת ישראל

היום (ראשון) הוא כבר היום השמיני להיעלמותה של הילדה בת התשע, היימנוט קסאו. היימנוט הנעדרת נראתה לאחרונה בערב יום ראשון בשבוע שעבר בפתח מרכז הקליטה ברחוב צה"ל שבצפת, והחיפושים אחריה נמשכים בהיקף גדול. אתמול שב לישראל טספאיי קסאו, אביה של היימנוט, אחרי שטס לאתיופיה עוד לפני היעלמות בתו, כדי לסעוד את אביו החולה ולהיות לצידו.

חיפושים אחר הילדה הנעדרת היימנוט קסאו, צפת, 27 בפברואר 2024. אלי אשכנזי
נראתה לאחרונה לפני שמונה ימים. החיפושים אחרי היימנוט קסאו הנעדרת/אלי אשכנזי

במשטרה מדגישים כי אביה של היימנוט לא חשוד בדבר. הוא תושאל על ידי חוקרי המשטרה, עודכן על החיפושים אחרי בתו ונמצא כעת עם משפחתו. לבני הזוג קסאו שישה ילדים, חמש בנות ובן- הבכורה בת 18 ובן הזקונים בן שנה וחצי, "צבר" שנולד בישראל אחרי חמש אחיותיו שנולדו באתיופיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
היימנוט קסאו. באדיבות המשפחה
אביה של היימנוט אינו חשוד בדבר. היימנוט קסאו הנעדרת/באדיבות המשפחה

מבצע החיפושים שנקרא "פני מלאך" כולל חיפושים נרחבים בשטחים הפתוחים ליד צפת וכן חקירה של היחידה המרכזית במחוז צפון של המשטרה. עד עכשיו לא הניבה החקירה קצה חוט באשר למקום הימצאה של היימנוט. לחפ"ק שהקימה המשטרה במרכז הקליטה בצפת ממשיכים להגיע מדי יום מתנדבים רבים, הבוקר הגיעו עשרות עובדי חברת החשמל שיצאו לסריקות בשטח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully