וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: כמה מנדטים גלנט משיג במפלגה בראשותו - ועל חשבון מי?

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 21:18

על פי סקר שפורסם בחדשות 13 - מפלגה בראשות גלנט בבחירות עתידיות תצבור 9 מנדטים, רובם על חשבון המחנה הממלכתי. כמו כן, כך על פי תוצאות הסקר, 53% מהציבור סבור כי נתניהו גורר את הארכת המלחמה - משיקולים פוליטיים

בווידאו: הצהרתו של גלנט בנושא חוק הגיוס 28.02.24/לעמ

מפלגה בראשות שר הביטחון יואב גלנט, שאיננה הליכוד, תזכה ב-9 מנדטים בבחירות עתידיות - כך על פי סקר שפורסם הערב (ראשון) בחדשות 13. כמו כן, באותו התרחיש, מפלגה בראשות יאיר גולן תשיג שמונה מנדטים. רובם, על חשבון המחנה הממלכתי.

בהתפלגות המפלגות הנוכחית, מפלגתו של בני גנץ זוכה ל-39 מנדטים - לעומת 17 מנדטים להן זוכה מפלגת השלטון הליכוד. יש עתיד עומדת על 12 מנדטים בלבד. מפת הגושים, על פי הסקר, מתפלגת ל-47 מנדטים לגוש הימין, 69 מנדטים לגוש המרכז-שמאל ו-4 מנדטים להן זוכות המפלגות הערביות.

שר הביטחון יואב גלנט, 27 בפברואר 2024. לשכת העיתונות הממשלתית
לו ירוץ במפלגה בראשותו - יזכה ל-9 מנדטים/לשכת העיתונות הממשלתית

המשתתפים בסקר נשאלו לגבי התנהלות ראש הממשלה בנימין נתניהו במלחמת חרבות ברזל. 53% מהם חשבו כי הוא מעכב את סיום המערכה למען הישרדותו הפוליטית - לעומת 35% מהם שחושבים שהוא עושה זאת עד להשגת "הניצחון המוחלט". בתוכך כך, 35% מהמשיבים סבורים כי גנץ והמחנה הממלכתי צריכים לפרוש מהממשלה - לעומת 46% שסבורים כי הם צריכים להישאר.

את הסקר, שנערך מטעם חדשות 13, ביצע פרופסור קמיל פוקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully