וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפגין שתועד "נגרר" על ידי רכב באיילון - נחקר באזהרה

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 20:08

לפי עורך דינו של המפגין, המשטרה זימנה אותו להגיש תלונה כדי שיחקרו את הנהג החשוד. אולם, כשהגיע לתחנה נאמר לו שתחילה ייחקר באזהרה על "הפרת סדר" בעקבות חסימת הכביש. המשטרה הודיעה כי עצרה את הנהג, בן 28 מירושלים

בווידאו: רכב נוסע באיילון עם מפגין על מכסה מנוע 02.03.24/טוויטר

המפגין שתועד "נגרר" על ידי רכב באיילון, בזמן שהוא נמצא על מכסה המנוע, זומן היום (ראשון) לתחנת המשטרה להגיש תלונה נגד הנהג. אולם, כשהגיע לתחנה נאמר לו כי תחילה ייחקר באזהרה, בחשד ל"הפרת סדר" בעקבות חסימת הכביש. המשטרה הודיעה כי עצרה את הנהג, בן 28 מירושלים.

רכב נוסע באיילון עם מפגין על מכסה מנוע. טוויטר, אתר רשמי
רכב נוסע באיילון עם מפגין על מכסה מנוע/אתר רשמי, טוויטר

עורך הדין דניאל חקלאי, שמייצג את המפגין, מסר בתגובה: "מדובר באירוע חמור באופן מופלג. עשרות מפגינים ומפגינות אכן ירדו לנתיבי איילון בצעד חריג שנובע מהדאגה העמוקה הן למשטרנו הדמוקרטי, הן לעצם גורלה של מדינת ישראל והן לחייהם של החטופים והחטופות. אחד מהם היה המפגין שלמרבה הזוועה, כמעט נדרס בידי נהג משתולל שהעלה אותו תוך כדי נהיגה פרועה על מכסה המנוע שלו בניגוד לרצונו, התעלם מתחנוניו החוזרים להוריד אותו וסיכן את חייו לאורך מאות מטרים. המפגין נבדק אמש בחדר המיון וכעת הוא מוסר את גרסתו לאירוע. כך תוכל משטרת לב ת"א לזמן את החשוד בנהיגה המסוכנת ובסיכון חייו של המפגין, ולחקור אותו תחת אזהרה כבר הערב או מחר".

אמש תועד המפגין כשהוא על מכסה המנוע של הרכב, "נגרר" מאות מטרים לאורך נתיבי איילון, חרף תחנוניו לנהג כי הוא רוצה לרדת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully