וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האיום של תושבי בנימין: "נחסום את הכניסות לכפרים הפלסטיניים"

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 10:32

התושבים מפורום 'שומרים על הבית' ומפורום 'נלחמות בעורף' יצאו בקריאה לממשלה שיפעלו למען ביטחונם, שלושה ימים לאחר הפיגוע בעלי שגבה את חייהם של שני בני אדם. "אם הצבא לא ידאג לביטחוננו נאלץ לדאוג לו בעצמינו", כתבו במכתב

ארגונים בבנימין שביהודה ושומרון שיגרו הבוקר (ראשון) מכתב לחברי הממשלה בו איימו בחסימת הכניסה לכפרים הפלסטיניים בצל הפיגועים האחרונים: "אם הצבא לא ידאג לביטחוננו נאלץ לדאוג לו בעצמינו".

בצל הפיגוע סמוך לעלי ביום חמישי האחרון, תושבי בנימין מפורום 'שומרים על הבית' ומפורום 'נלחמות בעורף' חברו בקריאה לחברי הממשלה שיפעלו למען ביטחון התושבים. בפתח המכתב כתבו: "בשבועיים האחרונים תושבי גוש דולב טלמונים מרגישים הסלמה בכבישים, זאת לאחר כמה אירועי פח"ע באיזור. רק בשבוע שעבר היו שש זריקות אבנים בציר הנסיעה מצומת הדואר לצומת הפרסה".

"הפיגועים מושתקים ורק בדרך נס נגמרו עם פגיעות ברכוש בלבד. באחד האירועים פלסטיני נכנס ברכב של יהודי כשהוא נוהג ברכב גנוב, והפיל אותו לתעלה שבצד הדרך. החשוד ברח לכפר הסמוך ולא שילם שום מחיר על ניסיון הרצח" - הוסיפו.

המכתב של תושבי בנימין לחברי הממשלה בקריאה לפעול למען ביטחונם, 3 במרץ 2024. תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
המכתב של תושבי בנימין לחברי הממשלה בקריאה לפעול למען ביטחונם, 3 במרץ 2024/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים
פיגוע ירי בתחנת דלק, ישוב עלי, בנימין, 29 בפברואר 2024. דובר צה"ל
תושב בנימין יצאו בקריאה לממשלה שיפעלו למען ביטחונים. זירת הפיגוע בעלי, 29 בפברואר 2024/דובר צה"ל

בהמשך המכתב ציינו חברי הפורומים כי התושבים בכל גזרת בנימין מדווחים על עלייה באירועים בשבועות האחרונים, כשמנגד ישנה תחושה של אזלת יד מצד מערכת הביטחון, הכלת אירועי טרור, צמצום כוחות, ומתן הקלות מרחיקות לכת לערבים לקראת הרמדאן.

לסיום כתבו: "אנו, נשות פורום 'שומרים על הבית' במערב בנימין, בשיתוף עם פורומים נוספים המייצגים אלפי תושבים ביהודה, שומרון ובנימין, בזמן שחלקנו עדיין נמצאות לבד בעורף כשבעלינו מגוייסים בחזיתות השונות, מצהירות שלא נוכל לשאת את המצב ולהרגיש כברווזים במטווח כל יום על הכבישים".

"אנו מבטיחות: אם הצבא לא ידאג לביטחוננו נאלץ לדאוג לו בעצמינו וננקוט צעדים כמו חסימת הכניסה לכפרים הפלסטיניים. לא נסכים להיות כמו ברווזים במטווח ולא נוכל להמשיך לנסוע עם ילדינו בכבישים בהם מחבלים פועלים בצורה חופשית וביטחוננו מופקר" - סיימו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully