וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן משנה כיוון: "הממשלה הגיעה למיצוי, צריך ללכת לבחירות"

עודכן לאחרונה: 3.3.2024 / 9:20

יו"ר ישראל ביתנו אמר בריאיון לגל"צ כי הממשלה "לא מסוגלת להוביל את עם ישראל כש-3 מחבריה לא מסוגלים להתייצב עם מסר אחד". הוא הוסיף כי הוא מצפה מגנץ לצאת מהממשלה. רק לפני חודש פסל ליברמן על הסף הצעת אי אמון בממשלה: "זה מהלך סרק, מהלך תקשורתי"

בווידאו: הצצה מחווית הגיהינום שבשבי חמאס באמצעות טכנולוגיית VR 15.01.2024/ללא

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום (ראשון) כי יש ללכת לבחירות. "נתתי קרדיט לממשלה חמישה חודשים. אחרי עשרת הימים האחרונים, לממשלה אין זכות קיום", אמר בריאיון לגל"צ. "אחרי השבוע האחרון - הממשלה הגיעה למיצוי. היא לא מסוגלת להוביל את עם ישראל כששלושה מחבריה לא מסוגלים להתייצב עם מסר אחד - זה סוף דרכה".

הוא פנה בדבריו ליו"ר המחנה הממלכתי והשר בני גנץ, ואמר כי הוא מצפה ממנו וממפלגתו להודיע ש"הממשלה הזאת סיימה". "צריך לחזור לבוחר", הוסיף. כשנשאל על השינוי בעמדתו, הדגיש ליברמן: "נכון, נתנו קרדיט לממשלה חמישה חודשים. זהו".

דבריו נאמרים לאחר שבחודש האחרון התפרסם קמפיין על שלטי חוצות, הקורא להכניס את ליברמן לקבינט המלחמה. כמו כן, רק לפני חודש, פסל ליברמן על הסף הצעת אי אמון בממשלה: "כל עוד גנץ ואיזנקוט הם חלק מהקואליציה זה מהלך סרק, מהלך תקשורתי ולא מהלך ריאלי להפלת הממשלה", אמר.

אביגדור ליברמן בישיבת סיעת ישראל ביתנו, 26 בפברואר 2024. חיים גולדברג, פלאש 90
"הממשלה הגיעה למיצוי". ליברמן/פלאש 90, חיים גולדברג

"כשישראל נמצאת בעיצומו של משא ומתן להחזרת החטופים, וחיילנו נלחמים בח'אן יונס, אין מקום למהלכי סרק, אין מקום לפוליטיקה קטנה.

"גם בהיבט הטכני, לקיים בחירות כשעדיין יש אלפי חיילים בתוך עזה, וספק אם ניתן להביא קלפי לתוך ח'אן יונס, כמו גם העובדה שתושבי הצפון והדרום עדיין מפונים מביתם ומפוזרים בכל רחבי הארץ, קשה לי לראות אפילו ברמה הטכנית איך מקיימים בחירות.

יחד עם זאת, אין ספק שבהזדמנות הראשונה שיתאפשר להחליף את ממשלת הכישלון והביזה של הקופה הציבורית, אנחנו נהיה הראשונים להצטרף למהלך זה, אך לא נהיה שותפים לשום מהלך פופוליסטי. כרגע זה לא הזמן למלחמות היהודים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully