וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד בן 20 שלא הוציא רישיון מעולם, ונתפס נוהג בפעם השישית

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 20:18

הצעיר ניסה בעבר להימלט מהמשטרה שנסתה לברר את זהותו תוך כדי נהיגה פרועה, כולל נסיעה באור אדום. "הוא מסכן פעם אחר פעם את ביטחונם ושלומם של ציבור משתמשי הדרך, וראינו כי גם רגע לפני שנתפס, נמלט וניסה לחמוק מידי אנשי אכיפת החוק", אמרה קצינת החקירות

נוסע באור אדום, מתפרץ לכיכר ובורח לשביל עפר: תיעוד מטורף ממרדף משטרתי בדרום/דוברות משטרת ישראל

כתב אישום הוגש אמש (חמישי) על ידי יחידת תביעות תעבורה מחוז ירושלים לבית משפט לתעבורה בעיר כנגד נאשם כבן 20 שנהג ברכב ללא רישיון. הוא נתפס על ידי המשטרה ביום רביעי לאחר שהתברר שרישיון הרכב שלו פקע לפני יותר משנה. בבדיקה מעמיקה התברר שהוא לא הוציא רישיון מעולם, ושזו הפעם השישית שהוא נתפס על עבירה זו.

עוד התברר שבחודש אוגוסט, כאשר שוטרי תנועה ביקשו לבדוק את זהותו כשנהג במרכז העיר ירושלים, הוא נמלט תוך נהיגה פרועה, ביצע עבירות תנועה רבות במהלך מנוסתו, לרבות אי ציות לתמרור אדום ואחר כך נטש את הרכב ונמלט רגלית. הוא נעצר לאחר מכן.

המשטרה עצרה חשודים בשוד מזוין וגניבת רכב יוקרה בירושלים. דוברות משטרת ישראל
המשטרה עוצרת רכב בירושלים/דוברות משטרת ישראל

בעקבות לכידתו ביום רביעי הוא נחקר במשטרה, ובסיום חקירתו נכלא ורכבו נגרר מהמקום. יחידת תביעות התעבורה הגישה נגדו כתב אישום בגין עבירות של נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה ברכב ללא ביטוח, נהיגה פוחזת ברכב, אי ציות לשוטר, אי ציות לרמזור באור אדום והפרעה לשוטר במילוי תפקידו. מעצרו הוארך בבימ"ש עד להחלטה אחרת בעניינו.

קצינת חקירות יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים, פקד ליאן קמינסקי, ציינה: "מדובר בנהג צעיר המזלזל בחוק וחוזר פעם אחר פעם על מעשיו בכך שנוהג ברכב מנועי על אף שלא הוציא רישיון נהיגה מימיו. הוא מסכן פעם אחר פעם את ביטחונם ושלומם של ציבור משתמשי הדרך, וראינו כי גם רגע לפני שנתפס, נמלט וניסה לחמוק מידי אנשי אכיפת החוק. מקומו של נאשם זה הוא מאחורי "סורג ובריח". נמשיך לפעול למען בטחונם של ציבור משתמשי הדרך ולהרחקת נהגים מסוכנים מעין אלו מהכביש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully