וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפרש של מאות קולות: יריב פישר הוא ראש עיריית הרצליה החדש

עודכן לאחרונה: 1.3.2024 / 9:36

פישר קיבל 50.34% מהקולות, בעוד ראש העיר המכהן, משה פדלון קיבל 49.60%. אחרי הניצחון אמר פישר: "עשינו את הבלתי אפשרי. עכשיו הגיע הזמן להתחיל לעבוד". פדלון: "אמשיך לתרום, להתנדב ולפעול למען העיר ולמען המדינה"

בחירות באשדוד/אבי רוקח

עם תום ספירת המעטפות הכפולות, עיריית הרצליה הודיעה הבוקר (שישי) כי יריב פישר נבחר כראש העיר החדש של הרצליה. פישר קיבל 50.34% מהקולות, בעוד ראש העיר המכהן, משה פדלון קיבל 49.60% מהקולות.

פישר, מועמד יש עתיד, שימש קודם לכן מנהל בחברות שונות וכיהן כחבר מועצה בעיר. במהלך המלחמה, לפי פרסום בכאן 11, הודח משירות מילואים לאחר שפרסם סרטוני בחירות כשהוא על מדים. הוא טען מנגד בפוסט שפרסם בפייסבוק כי ההחלטה התקבלה במשותף בשיחה עם מפקדיו "כדי למנוע ערבוב של הצבא עם קמפיין פוליטי", והוסיף כי "העובדה שמדינת ישראל מאלצת אנשי מילואים לבחור בין לשרת את המדינה לבין לקחת חלק במערכת בחירות היא החלטה בזויה, שפוגעת בביטחון הלאומי שלנו, וביכולת לקיים דמוקרטיה מתוקנת".

יריב פישר. מירי דוידוביץ',
"הבאנו הישג בלתי יאומן". יריב פישר/מירי דוידוביץ'
ראש עיריית הרצליה משה פדלון. אודי ציטיאט
ראש עיריית הרצליה היוצא משה פדלון/אודי ציטיאט

עם ההודעה על ניצחונו, ראש העירייה הנכנס, יריב פישר, אמר: "תודה רבה לתושבות ותושבי הרצליה על האמון שנתתם בי ובנבחרת המעולה שלצידי. הבחירות התנהלו בצורה דמוקרטית וזאת גאווה אדירה לעיר שלנו. אני מבקש להודות לראש העיר היוצא משה פדלון. אני מכבד ומעריך את העובדה שהקדשת לעיר 10 שנים מחייך. תושבי הרצליה, אלו שהצביעו לי ואלו שלא, אני מתחייב לשרת אתכם ולהקדיש את כולי עבורכם ועבור העיר האהובה שלנו. מהיום אנחנו לוקחים אחריות. הבאנו הישג בלתי יאומן בבחירות האלה. עשינו את הבלתי אפשרי. עכשיו הגיע הזמן להתחיל לעבוד".

משה פדלון, ראש העיר היוצא מסר: "בעשר השנים האחרונות הייתה לי הזכות להוביל את הרצליה. נולדתי בהרצליה וכאן גרה משפחתי. אני לא נפרד מהעיר, ואני לא נפרד מהתושבים הנהדרים שגרים פה. אמשיך לתרום, להתנדב ולפעול למען העיר ולמען המדינה. אני מאחל הצלחה להנהגה החדשה של העיר ולכל חברי המועצה הנבחרים. הצלחתכם היא הצלחת הרצליה שאנחנו כל כך אוהבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully