וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא רואים כל יום: אישה ערומה צולמה בחוף הים נאבקת באישה עם אלה ממוסמרת

6.3.2024 / 0:10

קשה לצפייה: קרב רחוב מפחיד ומוזר במקביל תועד בחופי לוס אנג'לס. בצד אחד אישה עם אלה ממוסמרת ובצד השני אישה עירומה לגמרי. עד כה לא ברור איך הגיעו שתי הנשים לסיטואציה הביזארית הזאת

כנופיה של נערות בביקיני תועדו מכות צעירה בחוף בדרום קרולינה, אפריל 2016/REDDIT

קרב רחוב בין שתי נשים שתועד בחוף בלוס אנג'לס מעורר סערה ברשת ולא רק בגלל ששתי הנשים החליטו להיאבק אחת בשנייה - אלא כי אחת מהן הופיעה על החוף עם אלה ממוסמרת והשנייה הציגה תנועות קרב שלוקחות ממורטל קומבט, כשהיא עירומה לגמרי. לרגע היה אפשר לטעות ולחשוב שמדובר בהצגה שהועלתה לכבוד המתרחצים על החוף, או שאולי זה באמת מה שקרה שם?

עוברי אורח בטיילת של וניס ביץ' בלוס אנג'לס נותרו המומים כששתי הנשים החלו להיאבק אחת בשנייה. אחד העוברים צילם את הסצינה המשונה והיא שותפה ב-TMZ. בסרטון התמוה נראית אישה דקיקה עם שיער חום ארוך וקעקוע בגב, כשהיא ערומה לגמרי, מפגינה תנועות לחימה הגנתיות מול אישה אחרת לבושה בחולצה שחורה וסנדלים האוחזת בידיה אלה ממוסמרת ומניפה אותה לעברה.

צפו בקרב המאוד מוזר הזה

בשלב מסוים האלה נזרקת לעבר האישה העירומה והיא מרימה אותה וניגשת להכות ביריבתה, שהצליחה להשיג מחבט והשתיים ממשיכות בדו קרב שנמשך שניות ארוכות עד שהאישה העירומה מצליחה להפיל את המחבט מידיה של יריבתה. היריבה שנותרה ללא נשק ניסוגה לאחור בעוד האישה הערומה צועדת אחריה. כשזו נעלמת, הערומה מכריזה על ניצחונה, לוקחת את בגדיה שמונחים על הרצפה ונעלמת מזירת הקרב.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עוד בנושא:
חתונה שלא תישכח: כלה ניסתה להפריד בין שני גברים שהתפשטו והתקוטטו בחתונתה
בגלל התור לשירותים: קטטת ענק פרצה בבית הקפה המפורסם


נראה שאף אחת מהנשים לא נפצעה ועוברים ושבים לא ממש התערבו או ניסו לעצור את הקרב המסוכן שהתפתח שם. "זה השיט שאנחנו מתמודדים איתו כאן בטיילת וניס", נשמע אומר אחד הצופים ואחר הוסיף: "איפה המשטרה כשצריך אותה?".

אחד מעובדי החוף, ג'ו אילה, אמר שהוא ראה קודם לכן את האישה העירומה שותה אלכוהול בקרבת מקום ורוכבת על אופניים לאורך החוף. לדבריו, זה לא יוצא דופן לראות את האישה הזאת בעירום.

"אתה צריך לזכור שהרבה מהאנשים מחוסרי הבית, ל-85% מהם יש בעיה נפשית או טראומה כלשהי שדחפה אותם למקום שבו הם חורגים מהגבולות שלהם. מישהו היה צריך לעזור. מישהו היה צריך להתערב, אבל הרבה אנשים כנראה התחרפנו מהמראה של אישה עירומה שנלחמת", הוא אמר לרשת NBC.

דובר משטרת לוס אנג'לס אמר כי הפשעים שנראו בסרטון הם תקיפה עם נשק קטלני והתערטלות בפומבי, עם זאת, לא הוגשה שום תלונה למשטרה על התקרית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully