וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברבי הקוקאין" נעצרה אחרי שחשפה בטעות באינסטגרם את מאגר הסמים

3.4.2024 / 0:08

אדוארדה מרקז, נערה בת 20 מברזיל, נעצרה ומחכה למשפט באישום של החזקת סמים בעקבות סטורי שהסגיר אותה ועוד בחורה בת 16, שנחשדת שהיא משתייכת לאותה כנופייה

אדוארדה מרקז בסרטון רשת/(@_dumarquess017)

אישה שזכתה בתקשורת הברזילאית "ברבי הקוקאין" נעצרה בגלל סטורי באינסטגרם שלה, שחשף לכאורה מאגר סמים ענק מוסתר בביתה. אדוארדה מרקס, כוכבת אינסטגרם מקומית בת 20 עם עשרות אלפי עוקבים, שמפתיעה אותם לעתים קרובות בפעלולי אופנוע מדהימים ומשוויצה בחיים הנוצצים שלה בסאו פאולו. התמונות שלה כולן עוסקות ברכיבה על אופנועים, תפנוקים, תלבושות חושפניות או בילויי בטן-גב במסיבות בריכה. בפוסט אחד היא אפילו קוראת לעוקבים שלה להצטרף להגרלה על אלכוהול ונרגילה.


היא נתפסה לאחר שהמשטרה מצאה סמים בדירה שבה, לטענתם, היא החביאה אותם. המשטרה מצאה במקום 13 שקיות קוקאין, קצת קנאביס וחבילת כסף. נערה בת 16 נעצרה אף היא בפשיטה וחשודה כחברה באותו כנופיה שסוחרת בסמים. היא הואשמה בהחזקת סמים ללא אישור וכעת ממתינה למשפט.

לאחר שנעצרה בסאו ז'וזה דו ריו פרטו, ברזיל, מעריציה נהרו לתגובות בפוסטים שלה ברשתות החברתיות כדי להציע את עזרתם בניסיון להוציא אותה מהכלא. משתמש אחד, פבריסיו, כתב: "תגידי, כמה עולה להוציא אותך מהכלא, יפה?" ואחר בשם ויקטור התבדח ושאל אם היא יכולה לקבל משלוחי סמים "דרך הסורגים" של התא שלה.

עוד סוחרות סמים שהסתכבו
שוטרים עצרו סוחרת סמים לוהטת - וגילו שהיא שוכבת עם המפקד שלהם

כוכבת הפורנו וחברתה הודו בהברחת סמים בשווי 30 מיליון דולר במסע תענוגות

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לפי כלי התקשורת המקומיים, המשטרה מצאה לאחר מעצרה עוד ראיות המצביעות על כך שמרקס הייתה מעורבת בסחר בסמים. תחילה היא הוחזקה במעצר אך בית משפט הורה לשחררה בתנאים מגבילים לאחר שהשופט קבע שכמות הסמים שנמצאו ברשותה לא הייתה "גבוהה מדי". היא חייבת כעת להתייצב בבית המשפט מדי חודשיים, להופיע בפני גורם משטרתי או שיפוטי בכל פעם שהיא תזומן, היא אינה יכולה לצאת מהמחוז בו היא מתגוררת ללא רשות, ואינה יכולה לשנות את כתובתה ללא אישור שופט.

בכל מקרה נראה שהצרות המשפטיות שלה רחוקות מלהסתיים מכיוון שהיא מוכרת את האופנוע האהוב שלה כדי לגייס כסף עבור הוצאות המשפט. היא שיתפה תמונות של האופנוע שלה בסטורי באינסטגרם שלה בתחילת חודש מרץ וכתבה: "אם אתה רוצה לקנות אותו צור קשר בהודעות. הנה הולך לו "כדור הכסף" שלי. עדיין לא מכרתי את האופנע! אני מרגישה ממש רע עם המכירה, כולם יודעים כמה אני אוהבת את האופנוע הזה! אבל אלוהים יברך אותי כדי שאוכל לקנות אחד טוב יותר בעתיד! אני צריכה למכור אותו כדי לשלם לעורך הדין."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully