וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה הערעור של צעיר שהפיץ תיעודים אינטימיים של מאות ישראליות - והוא ייכנס לכלא

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 15:28

ביהמ"ש המחוזי בחיפה דחה את ערעורו של אלון גברילוב בן ה-23, יוצר ערוץ הטלגרם "ישראליות זה מותג", בו הופצו תמונות וסרטונים מיניים של נשים ישראליות, ללא ידיעתן והסכמתן. השופטים קבעו כי אין להתערב בעונש שנגזר על גברילוב, 40 חודשי מאסר, וכינו אותו "עונש מקל"

בית המשפט המחוזי בחיפה דחה היום (חמישי) את ערעורו של אלון גברילוב, בן ה-23 מחדרה, יוצר ערוץ הטלגרם "ישראליות זה מותג", ושלח אותו לכלא. באמצעות הערוץ, לו היו 15,000 משתמשים, גברילוב הפיץ למעלה מ-10,000 תמונות וסרטונים מיניים של נשים ישראליות, בין היתר כשהן מבצעות אקטים מיניים, והכל ללא הסכמתן וללא ידיעתן.

בחלק מהמקרים גם פורסמו פרטי זיהוי של 168 הנשים באופן שמאפשר למשתמשים יצירת קשר עמן. גברילוב הגדיר את הקבוצות כך שיהיו פתוחות להצטרפות בפני כלל משתמשי הטלגרם, ויאפשרו צפייה בתוכן אף ללא הצטרפות אליהן. בנוסף, החזיק למעלה מ-5,400 תמונות וכ-192 סרטונים, שהכילו חומרים מיניים, ובהם דמותם של קטינים שמקיימים יחסי מין, לרבות מעשי סדום, תמונות בעירום מלא או חלקי, תקריב של איברי מין, ותיעוד ילדים רכים בעת אינוס חלקי או מלא.

היכל בית המשפט חיפה. יואב איתיאל, אתר רשמי
תיעד גם ילדים. בית המשפט המחוזי בחיפה/אתר רשמי, יואב איתיאל

גברילוב, שנעצר בזמן שהיה עדיין חייל צה"ל בשירות חובה, הורשע בבית משפט השלום בקריות על פי הודאתו בריבוי עבירות של הטרדה מינית והתנכלות, פגיעה בפרטיות, סחיטה באיומים והחזקת חומר תועבה ובו דמותו של קטין.

סגנית נשיאת בית משפט השלום בחיפה, השופטת טל תדמור-זמיר, גזרה על גברילוב 40 חודשי מאסר בפועל, מאסרים על תנאי, ופיצויים של למעלה מחצי מיליון שקלים לקורבנותיו: 3,000 ש"ח לכל אחת מ-178 נפגעות העבירה מהאישום הראשון, ופיצוי בסך של 5,000 ש"ח למתלוננת באישום השני.

גברילוב, באמצעות סנגורו, עו"ד ג'קי סגרון, ערער על חומרת העונש. הרכב נשיא בית המשפט המחוזי בחיפה, השופט ד"ר רון שפירא, סגנית הנשיא השופטת בטינה טאובר והשופטת לובנה שלאעטה חלאילה פסקו פה אחד כי "בשים לב לחומרת המעשים אין עילה להתערב בעונש שנגזר, שהוא עונש מקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully