וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טענות ח"כ כסיף נדחו: יועמד לדין בגין תקיפת שוטרים

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 13:29

התקיפה שבוצעה על ידי חבר הכנסת אירעה בדרום הר חברון ב-2022, במהלכה כסיף התווכח עם שוטר, שסירב להאפשר לו להיכנס לשטח צבאי סגור, בו התקיימה הפגנה. על אף טענות כסיף, היועמ"ש החליטה להעמידו לדין, במקביל להגשת כתב האישום נגדו

דיון סוער בוועדת הכנסת על הדרישה להדיח את ח"כ עופר כסיף/ערוץ הכנסת

היועמ"שית גלי בהרב-מיארה החליטה היום (חמישי) לדחות את טענותיו של חבר הכנסת עופר כסיף, ולהעמידו לדין בגין תקיפת שוטרים בנסיבות מחמירות. בתוך כך, כתב האישום נגדו הוגש היום לבית משפט השלום בירושלים על ידי פרקליטות המחוז.

בעקבות פרסום ההודעה במשרד המשפטים, מסר עו"ד דניאל חקלאי, פרקליטו של חבר הכנסת כסיף: "הודעת דוברת משרד המשפטים שגויה, לצערי. בכתב האישום נטען שמדובר בתקיפת שוטר אחד בנסיבות מחמירות ולא בתקיפת שוטרים בלשון רבים. כך או אחרת, כסיף כופר באשמה ואנו נפרוש את נימוקי הכפירה בבית המשפט".

התקיפה התרחשה במאי 2022 במהלך הפגנה בדרום הר חברון נגד החלטת בית המשפט העליון על פינוי כפרים באזור, לשם הגיע כסיף ברכבו. לקראת ההפגנה, הוגבלה התנועה באזור על ידי כוחות הביטחון וחלקים באזור הוכרזו כשטח צבאי סגור, אך כסיף התעקש להשתמש בחסינותו כדי להיכנס לשם בכל זאת, אלא שהוא נתקל בסירוב השוטר.

עופר כסיף, 12 בפברואר 2024. ראובן קסטרו
טענותיו נדחו. ח"כ כסיף/ראובן קסטרו

בעקבות הסירוב התפתח ביניהם ויכוח, במהלכו נכנס כסיף לרכבו והחל בנסיעה איטית עד שפגע ברגלו של השוטר שחסם את דרכו. בתגובה היכה השוטר על מכסה המנוע שלו וצעק עליו. לאחר מכן, לפי כתב האישום, ח"כ כסיף יצא מרכבו וחבט בראשו של השוטר. "כתוצאה ממעשי הנאשם, חש השוטר כאבים בראשו וברגלו השמאלית", צויין.

  • עוד באותו נושא:
  • עופר כסיף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully