וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות מסיבת העיתונאים של המשפחה: במח"ש יזרזו את בדיקת מותו של יובל קסטלמן

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 10:54

לפי גורמים, במחלקה פנו לעורך דין המייצג את משפחתו של קסטלמן, והדגישו כי הם פועלים לסיים בהקדם את בדיקת המעורבים בפרשת הירי למוות בבנם. זו אינה הפעם הראשונה שגורמים במחלקה פונים לעו"ד המשפחה, שבשבוע שעבר דרשה להקים ועדת חקירה ממלכתית. "נהפוך כל אבן"

בווידאו: שחזור הירי ביובל קסטלמן. 7 בדצמבר 2023/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מסיבת העיתונאים שערכה משפחתו של יובל קסטלמן, שנורה למוות על ידי חייל שחשב שהוא מחבל, האיצה בחקירת המקרה במח"ש - כך לפי גורמים במחלקה. במסיבת העיתונאים שערכה המשפחה בשבוע שעבר, היא דרשה להקים ועדת חקירה ממלכתית בעקבות המקרה. במח"ש טוענים כי הם "הופכים כל אבן" בבדיקת השוטרים המעורבים בפרשה, ומתכוונים לסיים אותה בקרוב.

לפי הגורמים, במח"ש פנו לעו"ד של המשפחה, דניאל חקלאי, בעקבות מסיבת העיתונאים, והביעו צער על כך שהיא חשה מאוכזבת. כמו כן ציינו כי "דלתם פתוחה" בפניו ובפני עמיתו עו"ד עמית שלף. במח"ש ציינו שמאחר שבני משפחת קסלטמן הם גם צד לבדיקה שלהם, הם יעדכנו את עורכי הדין בעניין בהמשך. זוהי אינה הפעם הראשונה שגורמים במח"ש פונים לעו"ד של משפחת קסטלמן כדי לעדכן אותם בנעשה בתיק.

מסיבת עיתונאים של משפחתו של יובל קסטלמן שנורה למוות לאחר שניטרל מחבל בפיגוע בירושלים ב-30.11. ביני אשכנזי
במח"ש יאיצו את הבדיקה בעקבות לחץ המשפחה. מסיבת העיתונאים בשבוע שעבר/ביני אשכנזי

משפחתו של יובל קסטלמן הצהירה בשבוע שעבר כי היא דורשת הקמת ועדת חקירה ממלכתית. "יובל שירת במשטרת ישראל, ואני עצמי מתנדב במשטרת התנועה. הדבר הכי קשה בעבורנו הוא לאבד אמון במשטרת ישראל. ממה שנחשפנו כאן איבדנו אמון", אמר אביו של יובל, משה קסטלמן.

עוד בוואלה!

הדרך הפשוטה להוזיל את חבילת הסלולר! עכשיו כולם יכולים!

לכתבה המלאה
יובל דורון קסטלמן, נורה למוות על ידי אביעד פריג'ה בסמוך לפיגוע בירושלים. באדיבות המשפחה
יובל קסטלמן/באדיבות המשפחה

האב הביע ביקורת כלפי הגוף בו בנו שירת וחקר את האירוע. "הייתה סיטואציה שבה הגיע קצין בכיר במשטרה, ותיאר לנו למה לא צריך לנתח את הגופה. בדיעבד גילינו שהקצין שיקר במצח נחושה, דבר שגרר את הוצאתו של הגופה של יובל מהקבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully