וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד תושב ניצנים שגרם למותו של נהג אופנוע

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 3:59

ברנקה אריברטו פגע בנהג אופנוע ובכתב האישום יוחסו לו עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית ואי מתן זכות קדימה. הפרקליטות הגישה בקשה גם לשלול את רישיונו של הנאשם ועו"ד ציון ביטון ציין בבקשתו: "המשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך"

פרקליטות המדינה הגישה לאחרונה לבית המשפט השלום אשדוד כתב אישום נגד ברנקה אריברטו בן 80, מקיבוץ ניצנים שנהג באופן רשלני וגרם למותו של נהג אופנוע. מכתב האישום שהגיש עו"ד אבי ביטון מפרקליטות מחוז דרום פלילי עולה ב- 31/07/2023 בשעות הבוקר נהג אריברטו, צפונה לכיוון צומת אבא סילבר. באותה העת נהג אדיר טאייב על אופנועו בכיוון הנגדי.

בהגיע אריברטו לצומת פנה שמאלה לכיוון תחנת הדלק. באותה העת, חצה טאייב באופנועו את הצומת מכיוון צפון לדרום ופגע עם גלגלו הקדמי של האופנוע ברכבו של הנאשם שכאמור החל לחצות את הצומת. כתוצאה מהתאונה הקשה, נזרק טאייב מהאופנוע ונהרג במקום.

בית משפט - אילוסטרציה. ShutterStock
בית משפט - אילוסטרציה/ShutterStock

בבקשה לשלילת רשיון הנהיגה ציין עו"ד ביטון: "באופן נהיגתו של המשיב, שנהג ברכבו ברשלנות, יש כדי להעיד, כי המשך נהיגתו יהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי המשיב אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה."

לאריברטו יוחסו עבירות של גרימת מוות בנהיגה רשלנית ואי מתן זכות קדימה. לאחר שבמהלך חציית הצומת לא שם לב ולא היה ער לאופנוע שחצה את הצומת בנתיב הנגדי ולא נתן לו זכות קדימה כחוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully