וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלושה בתי חולים ישראליים נמצאים ברשימת 250 הטובים בעולם

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 19:11

המגזין האמריקני "Newsweek" פרסם את רשימת בתי החולים הטובים ביותר בעולם, כשבית החולים שיבא נמצא במקום התשיעי, איכילוב במקום ה-64 ובלינסון במקום 158. העשרייה הראשונה, מסר המגזין, נבחרה עקב "שימוש מסקרן בבינה מלאכותית". הרצוג: "רגע מזוקק של גאווה ישראלית"

בווידאו: ד"ר יעל פרנקל-ניר, סגנית מנהל המרכז הרפואי שיבא על שחרור שני החטופים/דוברות שיבא

המגזין האמריקני "Newsweek" הכריז היום (רביעי) על רשימת 250 בתי החולים הטובים ביותר בעולם. ברשימה מככבים שלושה בתי חולים ישראליים, כשבית החולים שיבא נמצא במקום התשיעי, איכילוב במקום ה-64 ובלינסון במקום 158. "הבעת אמון יוצאת דופן של הקהילה הבין-לאומית במערכת הרפואית בישראל".

המרכז הרפואי תל השומר. ראובן קסטרו
בין עשרת הטובים בעולם, בית החולים שיבא תל השומר/ראובן קסטרו

הרשימה כוללת נתונים על 2,400 בתי חולים ב-30 מדינות, כשהשנה נוספו לראשונה גם צ'ילה ומלזיה. הרשימה מתייחסת למדינות כגון ארצות הברית, רוב מדינות מערב אירופה וסקנדינביה, עשר ממדינות אסיה, אוסטרליה ומדינות נוספות ביבשת אמריקה. הציון של כל בית חולים מבוסס על סקר מקוון של יותר מ-85 אלף מומחים רפואיים ונתונים ציבוריים מסקרי מטופלים לאחר אשפוז על שביעות רצונם הכללית.

הרשימה מפרטת את 250 בתי החולים שנמצאו כמובילים בעולם. המגזין האמריקני הדגיש כי בתי החולים שנבחרו בעשירייה הפותחת, בהם גם שיבא הישראלי, נבחרו אודות "השימוש המסקרן שלהם בבינה מלאכותית כדי לקדם גילויים רפואיים". מדובר בשנה השישית ברציפות ששיבא מדורג בין בתי החולים הטובים בעולם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
בית החולים בלינסון. יוני 2013. שלומי גבאי
במקום ה-158, בית החולים בלינסון/שלומי גבאי

הנשיא יצחק הרצוג בירך את בתי החולים על הישגיהם המרשימים, והדגיש את הדירוג הגבוה שקיבל בית החולים שיבא. "זהו רגע מזוקק של גאווה ישראלית", מסר הרצוג, "בתקופה המאתגרת הזאת, שיבא מוכיח כבר פעם שישית ברציפות את המקצועיות ואת האיכות. בהרבה מובנים זוהי הבעת אמון אמיתית במערכת הבריאות הישראלית כולה, שאני מודה לה מעומק לבי".

פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי שיבא, מסר כי "מדובר בהבעת אמון יוצאת דופן של הקהילה הבין-לאומית במערכת הרפואית בישראל. אני מקדיש את ההישג הזה למערכת הבריאות הישראלית כולה, שחוזקותיה בלטו ביתר שאת בעת המבחן של המלחמה. הישג זה הוא עדות נוספת לחוסנה של מערכת הבריאות, שממשיכה להיות כתמיד עוגן עבור מדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully