וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביס את שני קודמיו בתפקיד: ראש העיר ברוט ניצח בבחירות בבת ים

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 18:34

לאחר ספירת 43% מהקולות בקלפיות, ברוט זוכה לפי שעה ל-65% מקולות הבוחרים לעומת 25% של יריבו לחיאני. "הציבור נתן לנו את האפשרות להמשיך קדימה", אמר ראש העירייה בנאום הניצחון שלו, ועקץ את לחיאני: "ברגע שאתה עובד בניקיון כפיים, אף אחד לא שולח יד לקופה הציבורית"

בווידאו: נאום הניצחון של ראש עיריית בת ים צביקה ברוט.28.2.24/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

במערכת הבחירות לרשויות המקומיות בבת ים מסתמן ניצחון גדול לראש העיר צביקה ברוט, שמכהן בתפקיד מאז 2018. ברוט, שלפי שעה זוכה לרוב של 65% מהקולות, הצליח לגבור על יריבו, שלומי לחיאני, שכיהן בתפקיד בעבר. בנאום ניצחון שנשא במהלך הלילה, עקץ ברוט את לחיאני: "ברגע שאתה עובד בניקיון כפיים, אף אחד לא שולח יד לקופה הציבורית".

לפי הנתונים הרשמיים של משרד הפנים, לאחר ספירת 43% מהקולות בקלפיות, ברוט כאמור עם 65% מקולות הבוחרים לעומת 25% של לחיאני, 5% של קטי פיאסצקי ו-2.5% לקודמו בתפקיד יוסי בכר.

צביקה ברוט, ראש העיר בת ים מצביע ביום הבחירות לראשות העיר, 27 בפברואר 2024. דוברות הליכוד, אתר רשמי
״הציבור הבת-ימי אמר בצורה ברורה שהם רוצים להמשיך קדימה עם אותה דרך״/אתר רשמי, דוברות הליכוד

בנוסף, ברוט הכפיל את כוחו במועצת העיר וזכה לכשליש מהמושבים. לפי הקלפיות שנספרו עד כה, רשימתו של ברוט קיבלה כ-29% מהקולות למועצה. אחריו נמצאת רשימתו של אלי יריב ורשימת ש"ס עם כ-14%, ישראל ביתנו עם כ-13% ולחיאני עם כ-12%.

כשעתיים לאחר סגירת הקלפית, עם קבלת התוצאות הראשניות, הגיע ברוט לבניין העירייה לשאת את נאום הניצחון שלו. אולם, הורה לבטל את החגיגות שתוכננו בעיר במהלך הלילה - זאת בשל המשך הלחימה בעזה.

"הציבור הבת-ימי אמר בצורה ברורה שהם רוצים להמשיך קדימה עם אותה דרך, אותה מדיניות, אותה הנהלה ואותם אנשים", אמר ברוט בנאומו. "הציבור נתן לנו את האפשרות להמשיך קדימה לעוד חמש שנים. אנחנו מתכוונים לעשות אותו דבר עם קואליציה רחבה", הוסיף ושלח כאמור עקיצה ליריבו שלומי לחיאני: "ברגע שאתה עובד בניקיון כפיים, אף אחד לא שולח יד לקופה הציבורית, ואתה מצליח לנהוג בשקיפות מול הציבור, זה פשוט מצליח".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שלומי לחיאני. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
זכה רק ל-25% מהקולות. ראש העירייה לשעבר שלומי לחיאני/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

ראש העיר ברוט, שהתמודד הפעם ברשימה עצמאית, הצליח לזכות במהלך מערכת הבחירות בתמיכה נרחבת מרוב המפלגות הציוניות בכנסת. מדובר בתמיכה של ימין ושמאל, חילוניים ודתיים, לצד ותיקים ומפלגות של עולים.

כך, למשל, הודיעו גם הליכוד וגם יש עתיד כי יתמכו בברוט בהתמודדות לראשות העיר. לצידן גם ש"ס חתמה עם ברוט על הסכם תמיכה כבר לפני כשנה, וכך גם נציגי כחול-לבן של בני גנץ וישראל ביתנו של אביגדור ליברמן. לאחרונה הצטרפה גם מפלגת העבודה, לאחר שמשכה את תמיכתה מנציגת מרצ במועצת העיר, והעבירה את תמיכתה לברוט.

יש לציין כי חלק מהמפלגות צרפו את תמיכתן לראשות העיר בעקבות החיבורים שביצע ברוט בעיר. מדובר בעיקר בהסכם עם אלי יריב, ממלא מקומו של ברוט המתמודד מטעם תקווה חדשה ברשימה משותפת עם יש עתיד. בזמן שהן תומכות בו למועצה, הביע יריב את תמיכתו בברוט לראשות העיר בפתק הצהוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully