וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלימות במשפחה במזרח ירושלים: כעס שזוגתו התאפרה - ותקף אותה באכזריות

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 17:00

הנאשם, בשנות ה-40 לחייו, תקף את זוגתו לאחר ויכוח ביניהם בעקבות שזוגתו התאפרה. היום הוגש נגדו כתב אישום. במקרה נוסף, תושב מזרח ירושלים כעס על זוגתו במהלך ויכוח, תקף אותה באמצעות מוט של שואב אבק וחנק אותה. המשטרה עצרה את החשוד ומעצרו הוארך בבית המשפט

מפגינות הקימו פינת זיכרון לנשים מחוץ להרמת הכוסית של איתמר בן גביר. צליל רסולי, אתר רשמי
מפגינות בפינת זיכרון לנשים שנרצחו/אתר רשמי, צליל רסולי

כתב אישום הוגש היום נגד תושב מזרח ירושלים שתקף את בת זוגו. הנאשם, בשנות ה-40 לחייו, כעס על זוגתו במהלך ויכוח, תקף אותה באמצעות מוט של שואב אבק וחנק אותה. שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד ומעצרו הוארך בבית המשפט.

לפני כמה ימים, התקבל במוקד המשטרה דיווח מבית החולים על מקרה אלימות בבית במזרח ירושלים. על פי הדיווח, הנאשם תקף את זוגתו לאחר ויכוח שהתגלע ביניהם.

שוטרי תחנת שלם במחוז ירושלים, פתחו בחקירה ועצרו את החשוד. מחקירת המקרה עלה כי הוא תקף את זוגתו באמצעות מוט של שואב אבק, חנק אותה באמצעות כיסוי ראש, בעט בה וגרם לה לחבלות. כתוצאה מכך, היא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי. היום עם סיום החקירה וביסוס תשתית ראייתית כנגד הנאשם, הוגש נגדו כתב אישום על ידי יחידת התביעות המשטרתית של מחוז ירושלים.

מפגינות הקימו פינת זיכרון לנשים מחוץ להרמת הכוסית של איתמר בן גביר. צליל רסולי, אתר רשמי
מפגינות בפינת זיכרון לנשים שנרצחו/אתר רשמי, צליל רסולי

במקרה אחר, אתמול התקבל דיווח בתחנת שפט במחוז ירושלים, על מקרה אלימות נוסף שהתרחש בבית במזרח ירושלים. עפ"י הדיווח, החשוד תקף את זוגתו לאחר ויכוח שהתגלע ביניהם בעקבות כך שהאישה התאפרה.

חוקרי תחנת שפט פתחו בחקירה ועצרו את החשוד, בשנות ה-40 לחייו תושב מזרח העיר, והוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה. אמש, החשוד הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בהתאם לצרכי החקירה, ומעצרו הוארך עד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully