וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחמד מרזוק, אסיר ביטחוני ששוחרר בעסקת החטופים נעצר בחשד להחזקת סמים ואיומים

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 22:05

מרזוק, בן 18 ממזרח ירושלים, עוכב אמש על ידי שוטרים יחד עם מספר חשודים נוספים בשכונת ימין משה בעיר כשברשותם אותרו סמים. ביהמ"ש בירושלים דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו ב-5 ימים - והורה על שחרורו בתנאים מגבילים. "החשד לא עומד ברף הנדרש"

בווידאו: חגיגות שיחרור האסיר הבטחוני כרים יונס בכפר ערה/לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים

אחמד מרזוק, בן 18 ממזרח ירושלים, אסיר ביטחוני לשעבר וממשוחררי עסקת החטופים בדצמבר, נעצר הלילה בחשד להחזקת סמים, איומים ועבירות ממניע גזענות או עויינות כלפי ציבור זאת לאחר שעוכב אמש על ידי שוטרים יחד עם כמה חשודים נוספים בשכונת ימין משה בעיר כשברשותם אותרו הסמים.

במהלך העיכוב השמיעו החשודים איומים כלפי עוברי אורח. בית משפט השלום בירושלים דחה את בקשת המשטרה להאריך את מעצרו בחמישה ימים והורה על שחרורו בתנאים מגבילים. "החשד הסביר איננו בעוצמה ברף הנדרש", ציין שופט השלום עמיר שקד בהחלטתו. לבקשת המשטרה הוטל עיכוב ביצוע על שחרורו לשם הגשת ערר.

חשודים נעצרו בגין סחיטה באיומים של בעל עסק. 16 בינואר 2024. דוברות משטרת ישראל
חשודים נעצרו בגין סחיטה באיומים של בעל עסק. 16 בינואר 2024/דוברות משטרת ישראל

בין משוחררי הפעימה השביעית בעסקת החלפת האסירים בחטופים הייתה גם רנא סוילאת, בת 27 מכפר אבו סנאן בגליל המערבי שאך אתמול, בבית משפט השלום בחיפה, הוגש כנגדה כתב אישום בגין הסתה לטרור והזדהות עם ארגון החמאס. במקביל ביקשה המדינה את הארכת מעצרה עד תום ההליכים המשפטיים כנגדה.

סוילאת עבדה בסניף ארומה בנהריה, עד שהתברר למנהל במקום אודות פוסט שפרסמה באינסטגרם בצהרי השבת השחורה. הוא ערך לה שימוע ופיטר אותה. היא נעצרה לפני עשרה ימים ע"י שוטרי נהריה, נחקרה על ידי יחידת ההונאות של מחוז חוף, והוחזקה בכלא דמון, עם אסירות ביטחוניות פלסטיניות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully