וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס בראשית יוענק לארגונים הפועלים לשחרור חטופים ותמיכה במשפחותיהם

הכספים בסך מיליון דולר ישמשו למימון סיוע לחטופים ולמשפחותיהם, והפעילויות הממומנות יכללו טיפול, ייעוץ טראומה ושיקום חברתי לבני ערובה ששוחררו או חולצו. "נבטיח שהעולם לא ישכח את החטופים"

פרס בראשית לשנת 2024 יוענק לארגונים ישראליים המספקים טיפול, ייעוץ ותמיכה לחטופים השבים ובני משפחתם - כך הכריזה היום (רביעי) קרן פרס בראשית. כמו כן נמסר כי הקרן תתרום לקמפיין המודעות הבינלאומי כדי להבטיח שסוגיית החטופים תישאר בראש סדר היום העולמי.

חמשת הארגונים בהם בחרה הקרן הם: מטה המשפחות להחזרת החטופים והנעדרים, הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית לארץ ישראל, לב אחד - סיוע אזרחי בחירום, נט"ל: נפגעי טראומה על רקע מלחמה וטרור ומשפחה אחת - מתגברים על הטרור ביחד.

הכספים בסך מיליון דולר ישמשו למימון סיוע לחטופים ולמשפחותיהם. הפעילויות הממומנות יכללו טיפול, ייעוץ טראומה ושיקום חברתי לבני ערובה ששוחררו או חולצו. תמיכה נוספת תינתן לאזרחים ישראלים שנפצעו כתוצאה מהתקפות חמאס או חיזבאללה וכן לאזרחים המפונים ביישובי העוטף והצפון.

מייסד פרס בראשית סטן פולובץ (מימין) עם דורון זקצר, המחזיק בתמונה של עידן אלכסנדר, אותו אירח בביתו בישראל כחייל בודד. קרן פרס בראשית, אתר רשמי
מייסד פרס בראשית סטן פולובץ (מימין) עם דורון זקצר, המחזיק בתמונה של עידן אלכסנדר, אותו אירח בביתו בישראל כחייל בודד/אתר רשמי, קרן פרס בראשית

מייסד ויו"ר קרן פרס בראשית, סטן פולובץ, מסר: "פרס בראשית הוא פרס הומניטרי, והשנה הוא מבקש להשיג שלושה דברים - להבטיח שהעולם לא ישכח את החטופים; לתמוך בארגונים המתמקדים בסיוע לחטופים ולמשפחותיהם; ולהעלות על נס את העבודה יוצאת-הדופן של כל אותן התארגנויות אזרחיות שצמחו באופן ספונטני לאחר ה-7 באוקטובר. המתנדבים בארגונים אלו הם דוגמה מעוררת השראה לכוח ואחדות יהודיים, והם כבר זכו למקום בהיסטוריה של העם היהודי ומדינת ישראל. פרס בראשית לשנת 2024 הוא הכרה ברוחם חדורת המטרה ובהשראה שהם נותנים לכל אנשי המצפון מסביב לעולם".

פרס בראשית, שכונה על ידי מגזין TIME "הנובּל היהודי", הוא פרס שנתי שנועד להעלות על נס אנשים יוצאים מגדר הרגיל על הישגיהם המקצועיים, תרומתם לאנושות, ומחויבותם לערכי היהדות. בין חתני וכלות הפרס בעבר נמנים נתן שרנסקי, מייקל בלומברג, מייקל דאגלס, השופטת רות' ביידר גינסבורג ז"ל, רוברט קראפט, סטיבן שפילברג, הרב לורד ג'ונתן סאקס ז"ל, אלברט בורלה, ברברה סטרייסנד, ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully