וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר שהדיח את יריבו שכיהן 30 שנה: שי קינן נבחר לראשות עיריית חולון

28.2.2024 / 8:43

קינן הדיח את מוטי ששון, שזכה ל-17.8% בלבד מהקולות, וגבר על חמישה מתמודדים נוספים. "חולון הייתה ותישאר עיר פלורליסטית וליברלית, נעשה הכל להחזירה לשורה הראשונה בין ערי ישראל", אמר קינן בנאומו הלילה

מהפך בחולון- שי קינן גבר על מוטי ששון/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

המתמודד לראשות עיריית חולון, שי קינן, זכה לרוב קולות בבחירות המקומיות בעירו, והדיח את יריבו מוטי ששון, שכיהן בתפקיד במשך 30 שנה. קינן, אחד מתוך ששת המועמדים לראשות העיר, גרף 43.3% מהקולות בה.

בעשור האחרון כיהן קינן כיו"ר האופוזיציה וסגן ראש העיר. בנאומו אמר: "חולון היא משימת חיי - לא אאכזב אתכם. חולון הייתה ותישאר עיר פלורליסטית וליברלית, נעשה הכל להחזירה לשורה הראשונה בין ערי ישראל".

הוא הודה לראש העיר היוצא מוטי ששון על 30 שנות שירותו כראש העיר ואמר, "גם אם לעיתים הייתי חלוק עליו, הוא עשה דברים טובים עבור העיר הזאת והקדיש לה את חייו. יש לו פרק משמעותי בספר דברי הימים של חולון. אני רוצה להודות לו בשמי ובשם כל תושבי העיר, על שירותו רב השנים".

שי קינן, ראש עיריית חולון הנבחר. ללא, אתר רשמי
שי קינן/אתר רשמי, ללא

קינן הדגיש כי כלל הסיעות שנבחרו למועצת העיר, לרבות סיעות שלא תמכו במועמדתו לראשות העיר מוזמנות להצטרף לקואליציה ולשתף פעולה, למען קידום העיר והעלאת רמת החיים לתושביה. "אנחנו רוצים לדאוג להגשים את כל החלומות של ילדי חולון ואני מזמין את כל הסיעות להצטרף אלינו ולפעול יחד למען המטרה הזו".

מלבד קינן וששון, ארבעת המתמודדים הנוספים לראשות העיר היו ענת כנורי, ניסן זכריה, מורן ישראל מוריס ואורן גונן קרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully