וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יפתח ואיתי נפלו בקרבות בצפון הרצועה, 7 לוחמי גבעתי נפצעו קשה

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 7:50

יפתח שירת כמפקד פלוגה בגדוד "צבר" של חטיבת גבעתי והיה קצין לוחם בשלדג. איתי שירת כמפקד מחלקה באותו הגדוד ונפגע כתוצאה מפיצוץ מטען. הלוחמים הנוספים מהגדוד - כולם מאותה ישיבה, פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומשפחותיהם עודכנו

בווידאו: צה"ל משמיד מנהרה שחצתה את הרצועה 26.02.24/דו"צ

רס"ן יפתח שחר בן 25 ממושב פארן וסרן איתי סייף בן 24 מירוחם נפלו בקרבות בצפון הרצועה - כך הותר הבוקר (רביעי) לפרסום. יפתח שירת כמפקד פלוגה בגדוד "צבר" של חטיבת גבעתי והיה קצין לוחם בשלדג. איתי שירת כמפקד מחלקה באותו הגדוד ונפגע כתוצאה מפיצוץ מטען.

בקרב בו נפלו יפתח ואיתי, שבעה לוחמים נוספים מהגדוד נפצעו קשה. הם פונו לקבלת טיפול רפואי בבתי החולים ומשפחותיהם עודכנו. כל הלוחמים שנפצעו מישיבת חיספין שברמת הגולן.

רב סרן יפתח שחר. דובר צה"ל
אחיו נפצע לפני חודש ברצועה. יפתח שחר/דובר צה"ל
חלל צה"ל איתי סייף, 28 בפברואר 2024. דובר צה"ל
נפגע מפיצוץ מטען. איתי סייף/דובר צה"ל

מאיר צור ראש מועצה אזורית הערבה התיכונה ספד לרס"ן יפתח שחר וסיפר כי הוא היה חכם ומנהיג. "יפתח היה ילד מושלם", סיפר. "הוא היה לוחם, יפה תואר וערכי. אהב את משפחתו, את מושב פארן בו גדל ואת הערבה ואנשיה. מגיל צעיר היה מנהיג, וידענו שיש לו תכונות פיקודיות גבוהות. הוא שאף להמשיך ולשרת בצה"ל. יפתח שירת כמ"פ בשלדג עד לפני שבועיים, אז מונה לתפקיד מ"פ בגבעתי ונפל היום בקרב בעזה. אחיו לוחם בשריון, נפצע בעזה לפני חודש. יפתח הוא בן למשפחת לוחמים, חקלאים שורשיים וותיקים ואמו אשת חינוך מובילה בערבה. אני מחבק את משפחת שחר, ואת החברים ומבכה את מותו של יפתח האהוב והנפלא, בשם כל תושבי הערבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully