וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביה של אמילי הנד בת ה-9 ששוחררה משבי חמאס: "אם ניסוג לפני הזמן - זה יקרה שוב"

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 15:30

תומאס הנד טען כי אחרי מעשי הזוועות של חמאס בשבעה באוקטובר - על ישראל ללכת עד הסוף כדי שהטרגדיות לא יהיו לשווא. "הם רצחו את כל חבריי, בני משפחתי חוסלו", אמר. "אנחנו חייבים לסיים את המלאכה, כדי שכל הרציחות, מקרי האונס והביזות לא יהיו לחינם"

אמילי הנד פוגשת באביה לראשונה לאחר שחרורה/דובר צה"ל

תומאס הנד, אביה של אמילי בת התשע ששוחררה משבי חמאס, אמר היום (שלישי) בכנס של ההסתדרות הציונית העולמית כי אם ישראל תיסוג מעזה לפני השלמת כלל המטרות - אירועי השבעה באוקטובר יתרחשו שוב בעוד עשר שנים.

אמילי נחטפה מביתה בקיבוץ בארי בשבת השחורה והייתה בשבי של ארגון הטרור בעזה 50 ימים. "מה שהם עשו לנו היה זוועתי, נוראי ומפחיד", אמר תומאס. "לעולם לא ארצה לחוות שוב יום כזה. הם רצחו את חבריי, בני משפחה חוסלו. אין שום חוסר מידתיות בתגובה שלנו בהשוואה למה שהם עשו. אני מקווה שנעשה את זה עד הסוף, אנחנו חייבים לנצח. אם לא נעשה את זה - כל הטרגדיות יהיו לשווא. הרציחות, מקרי האונס, הביזות. אנחנו חייבים לסיים את המלאכה".

תומאס הנד בועידת החירום של העולם היהודי של ההסתדרות הציונית העולמית, 27 בפברואר 2024. רונן חורש-תדמית, אתר רשמי
תומאס הנד, היום/אתר רשמי, רונן חורש-תדמית

"הסיפור של אמילי נגע בכולם", אמר. "מסתכלים על הילדה המתוקה הזו, והיא מיד נכנסת ללב של האנשים. הבכי שלי בכל הראיונות הוא אמיתי, אני אף פעם לא מתכונן מראש, אני לא קורא מתסריט, זה פשוט יוצא ממני. אני לא פוליטיקאי, אני לא רגיל להופיע בתנאים כאלה, אני מביע את הרגש והכאב האמיתי".

תומאס סיפר כי בתחילה התראיין על מנת לעודד את החזרה של בתו אמילי. "השתמשתי בכך שהיא אזרחית אירלנד, שיש לה אזרחות כפולה, זה היה כדי להשיב אותה", הסביר. "אחרי שהיא חזרה, חששתי אם להבליט אותה או לתת לה להיות אנונימית. כשהבנתי שאני צריך להמשיך במאבק בכל הכוח, פשוט עשיתי את זה. לא יכולתי להישאר אדיש ולהגיד 'עשיתי את שלי'. יש לנו עוד המון חטופים, צעירים, חיילים, לא יודע מה עושים להם. אני מתאר שנוהגים בהם בצורה נוראית. חייבים להחזיר אותם. אני רוצה שהמצב של החטופים יישאר בראש החדשות. אני לא אתן לזה להיות נושא שולי".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
תומאס הנד בועידת החירום של העולם היהודי וההסתדרות הציונית העולמית/רונן חורש-תדמית
אמילי הנד ששוחררה משבי חמאס בפגישה עם אביה במעבר כרם שלום. דובר צה"ל
אמילי הנד ואביה, עם שחרורה מהשבי/דובר צה"ל

"המנהיגים עושים המון מאחוריי הקלעים, אבל הם חייבים להיות פוליטיקאים", אמר בסיום דבריו. "זה נובע מפחד להתבטא כנגד המוסלמים.המנהיגים צריכים את הקולות, הם לא רוצים להפסיד את המחנה המוסלמי. המנהיגים בכל אירופה בסופו של דבר רוצים להיבחר שוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully