וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפיד על נתניהו: "הוא לא כשיר ורק רוצה להישאר בלשכה"

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 8:06

יו"ר האופוזיציה תקף את ראש הממשלה וטען כי כל מה שמעניין אותו זה הקריירה שלו. "המטרה שלו זה הישרדות פוליטית", אמר בראיון ב-103FM. "בשבעה באוקטובור כולם חשבו שהוא הולך הביתה ופתאום צצה לו קרן אור - השיקול שלו תמיד פוליטי"

נתניהו נאם באנגלית, לפיד עקץ: "המצאת ספין"/ערוץ הכנסת

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד אמר הבוקר (שלישי) כי כל מה שמעניין את ראש הממשלה בנימין נתניהו זה הקריירה הפוליטית שלו. "המטרה שלו היא הישרדות פוליטית - בגלל זה הוא לא כשיר", טען ב-103FM. "השיקול שלו הוא תמיד פוליטי, כל מה שמעניין אותו זה להישאר בשלכה".

לפיד המשיך והתייחס לדיווחים על עסקת חטופים מתגבשת. "כולנו יושבים מול אותם נתונים ולא כולנו מגיעים לאותן מסקנות", אמר. "צריך לעשות פה דרך ארוכה, צריך לעשות אותה בזהירות, אבל צריך לעשות אותה. אני חשבתי שזה לא נכון היה בזמנו לא לבוא לקהיר, זה נכון שהמערכת הישראלית היום נמצאת שם, בסופו של דבר זה חוזר כל פעם לשולחן של נתניהו, והשאלה הגדולה היא אם הוא רוצה לעשות עסקה או לא רוצה. זה מתנהל בינו לבין יועציו הפוליטיים למרבה הצער. מקווה שהם יגיעו למסקנה הנכונה, ניתן גיבוי לכל עסקה".

יאיר לפיד יושב ראש "יש עתיד". ראובן קסטרו, עיבוד תמונה
"נתניהו לא כשיר", לפיד/עיבוד תמונה, ראובן קסטרו

לפיד אמר כי יש להרחיק את חיזבאללה מגבול הצפון - ואם אפשר במהלך מדיני. "בין תושבי הצפון לגבול יהיה גב של חיילים, לא נגיע למצב שבו אין צבא בין תושבי קו העימות במדינת ישראל לבין הגבולות", אמר. "גמרנו לסמוך על גדרות טכנולוגיות, הייתה פנטזיה ואיננה עוד. נצטרך צבא שנמצא בין אזרחי מדינת ישראל לאויבנו, זו הסיבה שנצטרך צבא גדול יותר וחזק יותר. זה כולל הרחקה של החיזבאללה לפחות עשרה קילומטרים מגבול הצפון. לזה נגיע או במו"מ מדיני או במלחמה, עדיף מו"מ מדיני".

"אחת הבעיות שהממשלה שלחה למיקור חוץ את המו"מ, הרעיון הזה שהממשלה אומרת 'אני לא עוסקת בעשייה מדינית, מעבירה את זה לאחד המתווכים האמריקנים', בעיניי הוא רעיון מוזר", המשיך. "חלק מתפקידה של ממשלה הוא לעשות עשייה מדינית, אבל אין מי שיעשה עשייה מדינית בממשלה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully