וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למנוע פגיעה בטוהר הבחירות: כך נערכים במשטרה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 11:58

מחר יפתחו הקלפיות ברחבי הארץ והמשטרה תיערך בכוחות מתוגברים כדי לאפשר לבעלי זכות ההצבעה להגיע בבטחה. המשטרה תפעיל עשרות אלפי שוטרים גלויים וסמויים בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם כדי למנוע ולאתר כל פעילות בלתי חוקית שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות

המשטרה השלימה את היערכותה וההכנות הנדרשות לקראת הבחירות לרשויות המקומיות שיערכו מחר (שלישי) ברחבי הארץ. המשטרה, תיערך בכוחות מתוגברים בכל רחבי הארץ כדי לאפשר לכלל בעלי זכות הבחירה להגיע בבטחה ולממש את זכותם להצביע במוקדי ההצבעה. ההיערכות המשטרתית הושלמה בתום עבודת מטה סדורה שנוהלה באגף המבצעים של המשטרה ובכפוף לאחריות הלאומית של משרד הפנים.
 
במסגרת ההיערכות המשטרתית המיוחדת המתקיימות בצל מלחמת "חרבות ברזל", ביום הבחירות יפעלו כ 19,000 שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים במגוון משימות ברחבי הארץ. בתוך כך, אלפי שוטרים יתפרסו במוקדי ההצבעה השונים שיכללו מאות קלפיות הפרוסות באלפי ריכוזים בכל רחבי הארץ, זאת על מנת לשמור על הסדר הציבורי, להגן על שלום הציבור ובטחונו, ולהבטיח את קיום ההליך הדמוקרטי באופן תקין ובהתאם לחוק.

היערכות המשטרה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, 26 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
היערכות המשטרה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, 26 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל

המשטרה לא תאפשר הפרות של הסדר הציבורי ועבירות על חוק הבחירות ותפעל לאכיפה ולנקיטת צעדים כנגד כל ניסיון לביצוע עבירות אלו. כוחות גדולים של משטרה, גלויים וסמויים, יפעלו בריכוזי הקלפיות ובאזורים הסובבים אותם כדי למנוע ולאתר כל פעילות בלתי חוקית, שעלולה לפגוע בטוהר הבחירות ובקיומן התקין. גם במהלך יום הבחירות לרשויות המקומיות, המשטרה תסייע ככל שיידרש לוועדת הבחירות וליתר הגופים העוסקים בנושא, למנוע כל ניסיון פגיעה במהלכן התקין של הבחירות בהקשר זה.

היערכות המשטרה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, 26 בפברואר 2024. דוברות משטרת ישראל
היערכות המשטרה לקראת הבחירות לרשויות המקומיות, 26 בפברואר 2024/דוברות משטרת ישראל

לצד ההיערכות המבצעית סביב ריכוזי הקלפיות, נערכה משטרה גם כדי לתת מענה הולם לאירועי השגרה ולמאות אלפי המטיילים שצפויים לפקוד את אתרי הבילוי, הפארקים, חופי הרחצה והכבישים ביום השבתון. שוטרי התנועה והסיור יתפרסו ברחבי הארץ כדי לפעול להסדרת התנועה בכבישים ולהכוונתה, ולמתן שירותי משטרה מיטביים לאזרחי ישראל.

מערכת הבחירות מתרחשת בצל מלחמת "חרבות ברזל". משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג במשנה זהירות ולהישמע להנחיות פיקוד העורף. בכל אירוע חריג יש לחייג 100.משטרת ישראל קוראת לציבור לנהוג באחריות ולהישמע להוראות השוטרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully