וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של החטוף מאשים: "לנתניהו לא אכפת מהחטופים, חשוב לו להמשיך בלחימה כדי לשרוד"

עודכן לאחרונה: 26.2.2024 / 9:00

יהודה כהן, אביו של החייל נמרוד כהן בן ה-19 זעם על התנהלות הממשלה בראיון ב-103FM: "חבורת חלמאים שרק יודעים להוציא אמירות. הבן שלי לא אוטו משומש". על דבריו של סמוטריץ' שתהה מדוע בישראל "לחוצים" להגיע לעסקה: "חוצפה, הם נחטפו בגלל ההתנהלות של הממשלה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישה עם לוחמי האלפיניסטים וגדוד 53 בחרמון 22 בפברואר 2014/עומר מירון /לע"מ, סאונד: בן פרץ /לע"מ

התבטאות שנויה במחלוקת נוספת נרשמה אתמול (ראשון) מצדו של שר האוצר בצלאל סמוטריץ', שתהה מדוע בישראל ,"לחוצים", לדבריו, להגיע לעסקה שתוביל לשחרור חטופים נוספים. יהודה כהן, אביו של החייל נמרוד כהן בן ה־19 שנחטף לשבי חמאס לפני 142 יום, זעם נוכח דבריו וביקר בחריפות את התנהלות הממשלה בנושא.

"הדברים של סמוטריץ' הם פשוט חוצפה", טען בראיון ל-103FM. "החיילים והאזרחים נחטפו בגלל ההתנהלות הבלתי אחראית של הממשלה. אם הממשלה לא מסוגלת לעשות זאת, בבקשה שיתפטרו, שנלך לבחירות, ושתהיה פה ממשלה שתוכל להגן על המדינה".

בהמשך הוסיף: "יושבים שם חבורת חלמאים שיודעים רק להוציא אמירות. הבן שלי הוא לא אוטו משומש. לרה"מ יותר חשוב להמשיך לחימה כדי לשרוד פוליטית, לא אכפת לו מהאנשים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully