וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא נתפס שמהיום אדבר עליך בלשון עבר": סמ"ר נריה בלטה הובא למנוחות

עודכן לאחרונה: 25.2.2024 / 19:44

נריה, סמל מחלקה בגבעתי, נפל בקרב בדרום רצועת עזה, הוא הניח אחריו את שני הוריו וחמישה אחים. אחיו, שנלחם גם הוא בעזה סיפר בכאב: "היית עושה הכל בשקט בענווה מתמדת, היית כובש כל מקום אליו הגעת. אף פעם לא אמרתי לך את זה אבל הערצתי אותך"

לוויתו של סמ"ר נריה בלטה/מערכת וואלה!

סמ"ר נריה בלטה, סמל מחלקה בגדס"ר גבעתי, נפל אתמול (שבת) בקרב בדרום רצועת עזה, הוא הניח אחריו את שני הוריו וחמישה אחים. הלוויתו של נריה נערכה היום בחלקה הצבאית בבית העלמין בנתניה.

"נריה היפה שלי, איך נפרדים מבן אהוב ויקר כמוך? לא נתפס שמהיום אדבר עליך בלשון עבר", ספדה לו אמו בת שבע. "אתה ילד עניו, עדין, שקט, בכל מקום שהיה צריך אותך היית. כל הזמן הרגעת אותי, ואמרת לי שהכל בסדר. האמת, קצת האמנתי לך. אבל הרע מכל קרה, נפלת בקרב. אנחנו המומים וכואבים את לכתך בן אהוב. אתה עשית את שלך, הקרבת את עצמך, עכשיו ה' יתברך נכנס לתמונה, הגיע הזמן להגיע לגאולה שלמה ולהפסיק את שרשרת הדמים. אוהבת אותך ולא מאמינה שעלי להיפרד ממך סופית".

הותר לפרסום: סמ״ר נריה בלטה, לוחם בסיירת גבעתי, נפל בקרב בעזה. דובר צה"ל
"אתה עשית את שלך, הקרבת את עצמך, עכשיו ה' יתברך נכנס לתמונה". סמ"ר נריה בלטה/דובר צה"ל
לוויתו של סמ"ר נריה בלטה נפל במלחמת "חרבות ברזל" בקרבות בעזה. וועד הישוב שבי שומרון, אתר רשמי
"אני גאה בך, שאתה בנינו, בן של ארץ ישראל נלחם על ארצנו הקדושה". הלוויתו של סמ"ר נריה בלטה/אתר רשמי, וועד הישוב שבי שומרון
לוויתו של סמ"ר נריה בלטה נפל במלחמת "חרבות ברזל" בקרבות בעזה. ללא, אתר רשמי
"היית אמיץ, לוחם צדק, אידיאליסט, אהבת הארץ שלך הייתה מעל הכל". הלוויתו של סמ"ר נריה בלטה/אתר רשמי, ללא

אביו של נריה רחמים סיפר עליו בדמעות, "אני גאה בך, שאתה בנינו, בן של ארץ ישראל נלחם על ארצנו הקדושה. סבא שלך לא זכה לעלות לארץ הקודש ונרצח בדרכנו לארץ המובטחת, אני מאמין שהוא היה שמח לדעת שיש לו נכדים שנלחמים על הארץ שכל כך רצה להגיע אליה. נריה השתתף בתכנית חקלאות חלוצית רגבים, וזכה לחרוש, לזמור, לנטוע ולעשות בידיים כל עבודה עברית שאפשר לעשות. היה מתנדב לעזור ליהודים בכל מקום ברחבי הארץ".

"נריה נשמה קדושה", המשיך רחמים. "היה חשוב לך להילחם ושלא נדאג לך. היית אמיץ, לוחם צדק, אידיאליסט, אהבת הארץ שלך הייתה מעל הכל. אני מתפלל בפני הקב"ה שנריה יהיה הקורבן האחרון, אני קורא לעם ישראל לשמור על האחדות הנותנת חוסן לחיילינו. לפעול לקדושת הארץ ולקדושת החיים. מכאן מסר לחמאס הרשעים הארורים: אתם לא תנצחו אותנו,פגעתם לנו בגוף אבל לא בנשמה הקדושה. לא ברוח היהודית. נריה תקרע את השמים, תתפלל עלינו על עם ישראל, תהיה נשמתך צרורה בצרור החיים".

"איך מספידים אח קטן? איזה מיוחד היית, היית כובש כל מקום שהיית מגיע אליו, והכי יפה שאף פעם לא ניסית" אמר אחיו דביר בכאב, גם הוא נלחם כעת בעזה. "איך היית עושה הכל בשקט בענווה מתמדת כי זה מי שהיית. לא הבנתי איך ילד כל כך צעיר יכול לחשוב בצורה כל כך בוגרת ואחראית נריה אחי, גדלנו באותו בית עם אותם ערכים ואותם עקרונות, אף פעם לא אמרתי לך את זה אבל הערצתי אותך אחי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully